کابینه اسرائیل وضعیت فوق العاده ویژه را در سراسر فلسطین اشغالی تصویب کرد

اقتصادنیوز دوشنبه 02 مهر 1403 - 21:24
اقتصادنیوز: کابینه رژیم صهیونیستی «وضعیت فوق العاده ویژه»، را تصویب کرد و به ارتش این رژیم اختیارات گسترده‌ای برای ایجاد محدودیت در سراسر سرزمین‌های اشغالی و شهرک نشینان واگذار کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، کابینه رژیم صهیونیستی با تصویب «وضعیت فوق العاده ویژه»، به ارتش این رژیم اختیارات گسترده‌ای برای ایجاد محدودیت در سراسر سرزمین‌های اشغالی و شهرک نشینان واگذار کرد.

رسانه‎‌های فلسطینی گزارش دادند، رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره تاکید کرد این تصمیم به صورت فوری و به مدت یک هفته در سراسر سرزمین‌های اشغالی اجرا خواهد شد.

همزمان، رسانه‌های صهیونیستی از سقوط یک موشک در مسیر عکا به حیفا و همچنین شهرک «کریات بیالیک» خبر دادند.

به دنبال تشدید رویارویی بین حزب الله لبنان با رژیم صهیونیستی، اردن کلیه پروازهای خطوط هوایی این کشور به لبنان را لغو کرد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که حریم هوایی اراضی اشغالی از الخضیره تا شمال، تا پایان ماه سپتامبر جاری بسته شد.

این رسانه صهیونیستی همچنین اعلام کرد که برخی شرکت‌های هواپیمایی خارجی از جمله شرکت لوفتهانزا همه پروازهای خود را به مقصد فلسطین اشغالی تا ۱۴ اکتبر آینده لغو کرده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از گسترش دامنه حملات موشکی حزب‌الله خبر داده و گفتند که برخی مناطق برای اولین بار شاهد اصابت موشک است.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی طی عملیات تروریستی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در لبنان، با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی، دست‌کم ۳۷ شهروند لبنانی را شهید و بیش از چهار هزار نفر دیگر را زخمی کرد.

بسیاری از کشورهای جهان و نهادهای بین‌المللی انفجارهای اخیر در لبنان را محکوم و بر لزوم کاهش تنش‌ها در منطقه تاکید کرده‌اند.

خبر مرتبط
حملات پهپادی گسترده از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی

اقتصادنیوز: منابع عبری زبان از حمله موشکی و پهپادی گسترده از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت حمله کرد و یک ساختمان را هدف قرار داد که منجر به شهادت ۱۶ نفر از جمله شهادت ابراهیم عقیل از فرماندهان جهادی حزب الله لبنان و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر شد.

دبیرکل حزب الله لبنان روز پنجشنبه در سخنانی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با عملیات تروریستی اخیر خود در لبنان، همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشت و تاوان سختی خواهد پرداخت.

به دنبال این تهدید سید حسن نصرالله، حزب الله مرحله جدیدی از عملیات را علیه مواضع صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی و اراضی اشغالی لبنان و سوریه آغاز کرده است که به باور تحلیلگران و اذعان مقامات صهیونیست، سنگین‌ترین حملات به مواضع اشغالگران از ابتدای عملیات طوفان الاقصی تاکنون بوده است.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.