پیولی: رونالدو از مسی بهتر است، خیلی گل زده!

ورزش سه دوشنبه 02 مهر 1403 - 21:42
استفانو پیولی، سرمربی النصر عربستان، می‌گوید به نظر او کریستیانو رونالدو نسبت به لیونل مسی بازیکن بهتری است.

به گزارش "ورزش سه"، استفانو پیولی به تازگی وارد النصر شده، اما در اولین بازی خود مقابل الاتفاق با نتیجه 3-0 پیروز شده و شاهد گلزنی کریستیانو رونالدو بوده است.

سرمربی سابق میلان در گفتگو با تی‌ان‌تی اسپورت، نظر خود را درباره ستاره پرتغالی و مقایسه او با رقیب دیرینه‌اش بیان کرد.

رونالدو و مسی طی دو دهه اخیر رقیب مستقیم یکدیگر بوده‌اند و به دلیل سطحی که این دو فوق ستاره داشته‌اند اغلب توپ طلا به بازیکنان سابق رئال مادرید و بارسلونا می‌رسید. اغلب چهره‌های فوتبالی یکی از این دو را انتخاب می‌کنند و اکنون هم پیولی نظر خودش را مطرح کرده است.

2085404

پیولی درمورد مقایسه رونالدو با مسی گفت: "فکر می‌کنم رونالدو برتر از مسی است، او بیشتر از آن چیزی که بازی کرده، گل زده است. ما برای توسعه کل تیم و استفاده از تمام منابع موجود کار خواهیم کرد. ما سبک بازی خود را بدون بررسی تاکتیک‌های حریف خواهیم ساخت. هر مسابقه به من یاد می‌دهد که نقاط قوت، ضعف و توانایی‌های تیم را بهتر درک کنم. امیدواریم نتایج مثبتی کسب کنیم."

پیولی از بازی اول تیمش بسیار راضی بود و گفت: "آنچه در اولین مسابقه از بازیکنان دیدم برایم بسیار راضی‌کننده بود. ما بازیکنان سطح بالای داخلی و خارجی داریم و هدف ما حضور در هر تورنمنت است."

او درباره دلایل پیوستن به النصر گفت: "من می‌خواهم به قهرمانی برسم. تمام بازی‌های النصر را در این فصل دیده‌ام، اما اکنون باید روی آینده تمرکز کنیم. این تیم پتانسیل کسب نتایج خوب را دارد."

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.