به این سه دلیل: میلان قید اخراج فونسکا را زد

ورزش سه دوشنبه 02 مهر 1403 - 21:50
با توجه به برتری مقابل اینتر در دربی میلان، پائولو فونسکا دیگر در خطر اخراج قرار ندارد و می‌تواند با آرامش بیشتری روی نیمکت روسونری حضور یابد.

به گزارش "ورزش سه" ، پائولو فونسکا سرمربی پرتغالی میلان از تنها فرصت باقی مانده خود برای جلوگیری از اخراج زودهنگامش از نیمکت روسونری بهترین استفاده را کرد و توانست با برتری ۲-۱ مقابل اینتر در دربی حیثیتی دلامادولینا، حداقل تا نیم فصل روی نمیکت میلان باقی بماند‌.

در همین راستا رسانه فوتبال ایتالیا در گزارشی مدعی شده که نگرش منفی مدیران میلان نسبت به فونسکا بعد از پیروزی در دربی میلان کاملا تغییر کرده و آنها بنابر سه دلیل به موفقیت او روی نیمکت این تیم امیدوار شدند‌.

۱- انتخاب ترکیب تهاجمی و استفاده از بازیکنان در پست اصلی
یکی از انتقاداتی که به فونسکا در هفته های اخیر وارد بود، استفاده از سیستم ابتدایی نادرست و همچنین بازی دادن به بازیکنان در پست های غیرتخصصی بود. اتفاقی که در دربی میلان از سوی این مربی پرتغالی رخ نداد. میلان در بازی شب گذشته با ترکیب ۲-۴-۴ وارد زمین شد و برای اولین بار در سری آ به طور همزمان از آلوارو موراتا و تامی آبراهام در ترکیب اصلی استفاده کرد. او همچنین از رافائل لیائو و کریستین پولیشیچ در کناره ها استفاده کرد و همین تغییرات تاکتیکی مهم بود که نقش بسزایی در ایجاد مشکل برای خط دفاعی اینتر ایجاد کرد. نکته ای که موجب تحسین هواداران میلان از شجاعت فونسکا در انتخاب ترکیب اولیه شده است.

۲- حل اختلاف با بازیکنان و همدل کردن اعضای تیم
بزرگترین حاشیه این فصل میلان مربوط به اعتراض رافائل لیائو و تئو هرناندز به نیمکت نشینی در هفته سوم رقابت ها بود که حسابی برای مرد پرتغالی و تیمش‌ جنجال آفرین شد. با این حال اکنون دیگر خبری از آن اختلافات بین او و بازیکنان میلان نیست و همچنین بنظر می‌رسد بازیکنان میلان همدل و متحدتر از قبل برای موفقیت میلان تلاش می‌کنند تا دیگر چنین اتفاقاتی در بازی های این تیم رخ ندهد.

2085086

۳. بازی های نسبتا آسان میلان در هفته های آینده
سومین دلیل که مدیران روسونری را ایجاب می‌کند تا از فونسکا حمایت کنند، تقویم آسان پیش روی شاگردان مربی سابق رم است. آن‌ها در سه هفته آینده به ترتیب با تیم های لچه، فیورنتینا و اودینزه بازی خواهند کرد. دیدار هایی که حداقل روی کاغذ نمی‌تواند چندان برای میلان دردسر ساز باشند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.