پارس جنوبی جم 2-1 نفت مسجدسلیمان/ لیگ یک:گل دیدنی هم مانع شکست نفت MIS نشد

ورزش سه دوشنبه 02 مهر 1403 - 22:09
نفت مسجدسلیمان سومین شکست خود در فصل جدید لیگ یک را هم پذیرفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان که سابقه بازی در لیگ برتر را هم دارند، در چارچوب هفته سوم لیگ یک به مصاف هم رفتند. دیداری که در پایان آن جمی‌ها با سرمربی جدید خود به دومین برد فصل دست پیدا کردند و تیم مسجدسلیمان سومین شکست متوالی خود را پذیرفت.

ترکیب پارس جنوبی جم: مهدی نورالهی، مجتبی مقتدایی، امیرحسین صالحی، محمد سلطانی مهر، شاهین طاهرخانی، حمیدرضا نادری، محمد محمدزاده، علی دلیر، همایون افتخاری، امید صیدالی و عباس بوعذار

ترکیب نفت مسجدسلیمان: ابوالفضل بویری، رضا علیجانی، دانیال نوذری، سجاد موسوی، امین هاشمی فرد، علی کیانی فر، رضا جباری، رضا احمدیان زاده، سجاد عبدوی، محمد احمدی و عباس عسگری

نیمه اول بازی با وجود حضور دو تیم روی دروازه یکدیگر بدون اتفاق خاصی همراه بود، اما در نیمه دوم شاگردان رجب زده خیلی زود به گل اول دست پیدا کردند. در دقیقه 47 علی دلیر روی توپ ارسالی از جناح راست با یک پرواز بلند توانست بالاتر از همه به توپ ضربه سر بزند و آن را تبدیل به گل کند.

کمتر از 10 دقیقه بعد یعنی در دقیقه 56 نفتی‌ها چسبیده به محوطه جریمه پارس جنوبی صاحب ضربه ایستگاهی شدند که عباس عسگری توانست به شکلی دیدنی آن را به تور دروازه بچسباند. در این صحنه مهدی نورالهی دروازه‌بان پارس جنوبی هیچ واکنشی نشان نداد و فقط نظاره‌گر مسیر گل شدن توپ بود.

بازی در ادامه نیز با خلق موقعیت‌هایی همراه بود و در دقیقه 71 این محمد محمدزاده بود که توانست بار دیگر پاس جنوبی را پیش بیندازد. در نهایت هم بازی با همین گل‌ها و نتیجه 2 بر 1 به سود شاگران رجب زاده خاتمه یافت.

با نتیجه این بازی نفت مسجدسلیمان همچنان بدون امتیاز از انتهای جدول رده‌بندی تکان نخورد و پارس جنوبی با 6 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به آریو اسلامشهر و مس شهر بابک در رده ششم ایستاد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.