النصر بدون رونالدو صعود کرد / شکست سخت الحزم مقابل النصر عربستان

گسترش نیوز دوشنبه 02 مهر 1403 - 23:01
دیدار التعاون و النصر عربستان با پیروزی یک بر صفر النصر پایان یافت.

در مرحله یک‌سی‌ودوم جام حذفی فوتبال عربستان،  تیم النصر ریاض با نتیجه ۲ بر یک مقابل الحزم به پیروزی رسید و به مرحله بعدی صعود کرد.

برای تیم النصر سادیو مانه (۶+۴۵) و نواف بوشال (۲+۹۰) گل زدند. گل الحزم نیز در دقیقه ۶۲ توسط یوسف السیالی به دست آمد.

نصر

تیم النصر که در دومین بازی با سرمربیگری استفانو پیولی ایتالیایی به میدان رفته بود کریستیانو رونالدوی پرتغالی را به دلیل دریافت استراحت در اختیار نداشت.

کریستیانو رونالدو پس از دیدار النصر برابر ضمک درباره این سوال که چه زمانی از النصر جدا خواهد شد، گفت: فعلا برای این فصل و فصل بعد در النصر بازی خواهم کرد. تنها زمانی می روم که احساس کنم جسمم توانایی ندارد.

رونالدو در ۳۸ سالگی همچنان در اوج به سر می برد. او بهترین گلزن فصل جاری لیگ عربستان است و بیشترین پاس گل را هم داده است. این فوق ستاره پرتغالی در تیم ملی فوتبال کشورش هم درخشیده است و در دو دیدار اخیر گلزنی کرد.

کریس-رونالدو.1

کدخبر: 335502

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.