تازه‌ترین خبر از انفجار در شهرک صنعتی گرمسار / چند نفر مصدوم شدند؟ + فیلم

اقتصادنیوز دوشنبه 02 مهر 1403 - 23:07
اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از ۶ مصدوم در حادثه انفجار در یک واحد صنعتی شهرک صنعتی فجر گرمسار خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «حسین درخشان» مدیرعامل هلال‌احمر سمنان شامگاه ۲ مهرماه اظهار کرد: با توجه به گستردگی و حجم آتش سوزی بالگرد امدادی به صحنه حادثه اعزام شده است.

وی از حضور چهار تیم امدادی هلال‌احمر در محل آتش‌سوزی شهرک صنعتی فجر خبر داد و افزود: گزارش این حادثه بعداز ظهر امروز ساعت ۱۵:۲۱ به هلال احمر استان اطلاع‌رسانی شد.

مدیرعامل هلال احمر استان با بیان اینکه این حادثه انفجار در کارخانه تولید روغن موتور رخ داده تصریح کرد: با دریافت گزارش انفجار در لحظات ابتدایی یک تیم به محل حادثه اعزام و سپس به چهار تیم امدادی افزایش یافتند.

درخشان ادامه داد: با توجه به مخاطرات موجود و نگرانی از انتشار حریق به شرکت‌ها و کارخانجات اطراف، هماهنگی‌های لازم با سازمان امدادونجات هلال‌احمر صورت پذیرفت و بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر نیز به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل هلال احمر استان با بیان اینکه این حادثه تاکنون ۶ مصدوم داشته اظهار کرد: خوشبختانه امدادگران به موقع در صحنه حاضر و مصدومان نیز به بیمارستان منتقل شدند.

وی از مصدومیت تعدادی از آتش نشانان نیز خبر داد و گفت: تعداد مصدومان ابتدایی حادثه دو نفر بودند که با ادامه روند اطفای حریق، تعداد مصدومان این حادثه به ۶ نفر رسید.

مصدومیت ۶ نفر در نفجار شهرک صنعتی گرمسار/ مصدومیت ۴ آتش‌نشان+ فیلم

آتش سوزی کارخانه قبل از مهر حریق

مدیرعامل هلال احمر استان افزود: چهار مصدوم دیگر حادثه، آتش‌نشان‌ها هستند که در معرض دود و حریق بودند و دچار گرمازدگی و دودگرفتگی شده اند که به بیمارستان اعزام شدند.

درخشان گفت: منطقه شهرک صنعتی گرمسار در حال حاضر ایمن سازی شده و میعانات در حال سوختن هستند.

مصدومیت ۶ نفر در نفجار شهرک صنعتی گرمسار/ مصدومیت ۴ آتش‌نشان+ فیلم حضور امدادگران در محل حادثه مصدومیت ۶ نفر در نفجار شهرک صنعتی گرمسار/ مصدومیت ۴ آتش‌نشان+ فیلم حضور تیم‌های امدادی هلال احمر در صحنه حادثه

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.