برای وداع آخر با دوست صمیمی: غیبت هالند مقابل واتفورد

ورزش سه دوشنبه 02 مهر 1403 - 23:08
ارلینگ هالند بازی منچسترسیتی مقابل واتفورد در جام حذفی را به دلیل درگذشت یکی از دوستان خانوادگی‌اش از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، ایوار اگیه، که در مراسم ازدواج آلفی هالند به‌عنوان شاهد حاضر بود و ارلینگ او را مانند عمو می‌دید، اوایل ماه جاری در سن ۵۹ سالگی درگذشت. هالند در آن زمان از باشگاه مرخصی‌ای دریافت کرد، اما تصمیم گرفت بماند و در بازی‌های مقابل برنتفورد، اینتر و آرسنال بازی کند و در این بازی‌ها سه گل به ثمر رساند.

با توجه به اینکه مراسم خاکسپاری این هفته در نروژ برگزار می‌شود و هالند در آن مراسم حضور خواهد داشت، او بازی برابر واتفورد در جام حذفی را از دست می‌دهد. انتظار می‌رود این بازیکن ۲۴ ساله برای بازی بعدی در لیگ برتر آماده باشد. بازیکنان سیتی پس از شنیدن این خبر از هالند حمایت کردند و برای ادای احترام، برایش دسته‌گل‌هایی ارسال کردند.

2085456

هالند در پنج بازی‌اش در این فصل لیگ برتر ۱۰ گل به ثمر رسانده و بدون شک با توجه به این آمار فوق‌العاده‌اش، تا این مقطع بهترین بازیکن لیگ بوده است. سیتی در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و تلاش می‌کند که برای پنجمین فصل پیاپی قهرمانی این رقابت‌ها را به دست بیاورد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.