مرگ الکلی ۲ زن پس از تفریح در شمال

تابناک دوشنبه 02 مهر 1403 - 23:16


به گزارش «تابناک»، جوان نوشت: چند روز قبل کارکنان بیمارستانی در تهران مرگ مشکوک زن جوانی را به پلیس گزارش دادند. با حضور پلیس در محل، معلوم شد زن جوان به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف مشروب فوت شده است.


 بعد از آن بود که قاضی کیاستی، بازپرس جنایی تهران در بیمارستان حاضر شد. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات پلیس در این باره جریان داشت تا اینکه سه روز بعد حادثه مشابهی به بازپرس گزارش شد. تحقیقات بازپرس نشان داد دومین زن هم با مصرف مشروب دچار مسمومیت و فوت شده است. همین‌طور مشخص شد او از دوستان زنی بوده که سه روز قبل به همان شیوه فوت شده بود. بنابراین شوهران هر دو زن مورد تحقیق قرار گرفتند. 


یکی از آن‌ها گفت: ما دو خانواده با هم دوست بودیم و رفت و آمد داشتیم. چند روز قبل از حادثه تصمیم گرفتیم برای تفریح به شمال برویم، برای همین از یک مغازه سوپرمارکت شیشه مشروب خریدیم تا هنگام تفریح در شمال مصرف کنیم. به هر حال هنگام تفریح از مشروب مصرف کردیم و هر چهار نفر دچار مسمومیت شدیم، اما مسمومیت همسرانمان بیشتر بود. با این حال بعد از کمی درمان راهی تهران شدیم تا اینکه چند روز قبل حال همسر دوستم بد شد که به بیمارستان منتقل و فوت شد. در این مدت همسرم هم دچار مسمومیت بود که او نیز سرانجام به دلیل مسمومیت ناشی از الکل فوت شد. 


با اطلاعاتی که دو مرد جوان در اختیار پلیس گذاشتند، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به سراغ صاحب سوپرمارکت رفتند و او را دستگیر کردند. صاحب مغازه قبول کرد که مشروب را فروخته،، اما گفت که مشروب دست‌ساز بوده و آن را از یک ساقی تهیه کرده است. با اطلاعاتی که وی در اختیار پلیس قرار داد، مأموران چند نفر دیگر را به صورت زنجیروار بازداشت کردند. در حالی که شمار بازداشت‌شدگان به پنج نفر رسیده بود، آخرین نفر گفت: من در کار تهیه مشروب هستم. مشروب‌های دست‌ساز را در بطری با برند تقلبی به فروش می‌رسانم. مشروب‌های من همیشه رضایت مشتری را داشت و قبول ندارم که باعث مرگ دو زن شده باشد. تحقیقات از متهمان در جریان است.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.