شهرراز 1 - 1 شهرداری نوشهر/ لیگ یک/ گل به خودی مانع برد شاگردان زارع

ورزش سه دوشنبه 02 مهر 1403 - 23:29
شهرراز شیراز مقابل تیم تازه صعود کرده شهرداری نوشهر با تساوی یک بر یک متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، ستار زارع که در فصل جدید لیگ یک روی نیمکت شهرراز حضور داشته، امشب شاگردانش را با ماموریت کسب دومین برد مقابل شهرداری نوشهر به زمین فرستاد اما در رسیدن به آن ناکام ماند..ترکیب شهرراز در این بازی را محمد ناصری، عباس پورخسروانی، علی اسفندیار، محمدعلی فرامرزی، جعفر حسین پور، علی داوران، سجاد صالحی، شهاب یاری، احمد نصیری و احسان محروقی تشکیل دادند.

در سمت مقابل نیز شهرداری نوشهر با علیرضا قنبری، عیسی پرتو، رضا نبی زاده، امیرسام نصیری، حبیب افرا، محمد صابری پور، حسین حیدری، حسین رنجبر، سلمان بحرانی، حمید گلزاری و یونس شاگری وارد این مسابقه شد.

2085371

بازی با حملات تیم شهرراز آغاز شد و این تیم در بیشتر لحظات بازی در نیمه اول توپ را در اختیار داشت. با این حال در یک صحنه روی اشتباه کمال نیکخوی مدافع چپ شهرراز، وینگر تیم نوشهری در موقعیت تک به تک قرار گرفت، اما محمد ناصری توانست توپ را مهار کند.

در دقیقه 18 ارسال خطرناک مدافع راست شهرراز و ضر به سر مهاجم این تیم با فاصله اندک به بیرون رفت. بازی بدون اتفاق خاصی دنبال شد تا اینه در دقیقه 43 فرار از سمت راست حسین‌حیدری وینگر شهرداری نوشهر و پاس او به درون محوطه جریمه با اشتباه شهاب یاری و گل به خودی این مدافع اولین گل بازی را به همراه داشت.

شروع تیمه دوم با حملات یکپارچه شیرازی‌ها شروع شد و بر روی یک ارسال از کناره محمد قنبری ضربه سر را روانه دروازه کرد که قنبری به‌خوبی توپ را مهار کرد. این دروازه‌بان در دقیقه ۶۰ نیز علی اسفندیار مهاجم شهرراز را هم در موقعیت تک به تک ناکام گذاشت. چند دقیقه بعد روی پاس زیبا از احسان محروقی دیگر بازیکن شهر راز علی اسفندیار بار دیگر صاحب موقعیت شد که این در این صحنه و موقعیت تک به تک توپ را به بالای دروازه فرستاد.

2085372

سرانجام در دقیقه 75 با سانتر زیبای علی داوران با پای چپ و ضربه سر زیبای احسان‌ محروقی شهرراز به گل تساوی رسید.

در ادامه تلاش دو تیم بی‌نتیجه ماند و تساوی یک بر یک حساب کار نهایی مصاف این شهرراز و شهرداری نوشهر بود. با این نتیجه شهرراز 5 امتیاز و شهردای نوشهر 4 امتیازی شدند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.