مصدومیت دست از سر ستاره النصر برنمی‌دارد!

ورزش سه دوشنبه 02 مهر 1403 - 23:34
اندرسون تالیسکا، مهاجم النصر با مصدومیت از ناحیه ران پای راست مواجه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی در تیم النصر با برتری ۲-۱ مقابل الحزم در یک شانزدهم نهایی جام حذفی عربستان راهی مرحله یک هشتم شدند تا دومین برد مربی ایتالیایی در این تیم رقم بخورد.

در ترکیب اصلی النصر مقابل حریف لیگ یکی‌ خود، استفانو پیولی به غیر از رونالدو ترجیح داد به تمام نفرات اصلی تهاجمی تیمش بازی دهد و این ممکن است برای او گران تمام شود، چرا که اندرسون تالیسکا بعد از سوت پایان به شکل لنگ‌لنگان از زمین خارج شده و روزنامه الریاضیه مدعی شد او دچار مصدومیت از ناحیه ران پای راست شده است.

جالب آنکه تالیسکا که سومین فصل حضور در النصر را تجربه می‌کند، همواره به دلیل مصدومیت‌های مکرر از سوی رسانه‌های سعودی مورد انتقاد قرار گرفته بود و حالا ممکن است دوباره برای چند هفته از ترکیب یاران رونالدو دور باشد.

این درحالی‌ست که النصری‌ها قرار است سه‌شنبه، یکم آبان‌ماه در تهران به مصاف استقلال بروند و ممکن است اندرسون تالیسکا در آن دیدار حساس در ترکیب تیمش حضور نداشته باشد‌.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.