رونالدو از دور هوای هم‌تیمی هایش را دارد (عکس)

ورزش سه دوشنبه 02 مهر 1403 - 23:35
کریستیانو رونالدو بعد از صعود تیمش به مرحله بعدی جام حذفی عربستان، به بازیکنان النصر تبریک گفت.

به گزارش "ورزش سه"، النصر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی عربستان موصوم به جام پادشاهی به سختی و با نتیجه ۲-۱ از سد الحزم لیگ یکی گذشت و راهی مرحله یک هشتم شد.

استفانو پیولی سرمربی ایتالیایی جدید النصر ترجیح داد برای این بازی نسبتا آسان خارج از خانه کریستیانو رونالدو را همراه تیم به اردو نبرد و به او استراحت داد.

فوق ستاره پرتغالی النصر بلافاصله بعد از این پیروزی با انتشار متنی با تصویری از بازیکنان و هواداران النصر نوشت:" برتری در جام حذفی، خوب انجام شد!"

رونالدو تا اینجای فصل با وجود نتایج نه چندان خوب النصر اما جزو بازیکنان برتر تیمش بوده و موفق به ثبت پنج گل و سه پاس گل در همه رقابت ها شده است.

2085469

گفتنی است النصر بعد از اخراج لوئیز کاسترو پرتغالی و روی کار آمدن استفانو پیولی، موفق به کسب یک پیروزی در لیگ روشن و یک برد برد در جام حذفی عربستان شده است.

رونالدو و یارانش یکم آبان ماه یعنی کمتر از یک ماه دیگر باید در تهران به مصاف استقلال بروند و در تاریخ ۲۹ بهمن ماه بار دیگر برای مصاف با پرسپولیس به تهران سفر خواهند کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.