اسپانیایی‌ها با قدرت در دیویس کاپ / بمب تنیس اسپانیا: نادال و آلکاراس، دوباره کنار هم!

ورزش سه دوشنبه 02 مهر 1403 - 23:40
رافائل نادال پس از غیبت در چند تورنمنت به دلیل مصدومیت، در دیویس کاپ، به زمین‌های تنیس برمی‌گردد.

به گزارش "ورزش سه"، این خبر توسط دیوید فرر، کاپیتان تیم تنیس اسپانیا، اعلام شد. نادال به همراه کارلوس آلکاراس، روبرتو باتیستا، پابلو کارنیو و مارسل گرنولرس، تیمی قدرتمند را تشکیل می‌دهند که به دنبال کسب هفتمین عنوان قهرمانی در تاریخ تنیس اسپانیا هستند.

نادال پس از پنج سال به جام دیویس بازمی‌گردد. آخرین حضور او در این مسابقات به فینال ۲۰۱۹ مقابل کانادا بازمی‌گردد که اسپانیا با کمک نادال پنجمین عنوان قهرمانی خود را کسب کرد. نادال در طول دوران حرفه‌ای خود ۲۹ پیروزی و تنها یک شکست در مسابقات انفرادی و هشت پیروزی و چهار شکست در مسابقات دوبل دیویس کاپ داشته است.

تیم اسپانیا در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف تیم هلند خواهد رفت. تیم هلند شامل تنیسورهایی مانند تالون گریکسپور، بوتیک فن د زندسچولپ، یسپر دی‌یونگ و وسلی کولهوف است. در صورت پیروزی بر هلند، اسپانیا در نیمه‌نهایی با برنده مسابقه بین کانادا و آلمان روبرو خواهد شد.

2085477

نادال و آلکاراس که در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ نیز در کنار همدیگر بازی کرده بودند، دوباره در دیویس کاپ هم‌تیمی خواهند بود. این همکاری می‌تواند به اسپانیا کمک کند تا با قدرت بیشتری در مرحله نهایی حضور یابد و شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشد.

این بازگشت نادال در حالی است که او پس از بازی‌های المپیک پاریس به دلیل مصدومیت از مسابقات دور بوده است. نادال اعلام کرده بود که سال ۲۰۲۴ ممکن است آخرین سال حرفه‌ای او باشد، اما هنوز تصمیم قطعی در این باره نگرفته است و حالا مشخص شد که او در مورد وضعیت جسمانی خودش تصور اشتباهی داشته است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.