بارسلونا با پیراهن خاص در ال‌کلاسیکو!

برترین‌ها سه شنبه 03 مهر 1403 - 00:21
بارسلونا در ال‌کلاسیکوی رفت با لوگوی گروه کولدپلی به میدان خواهد رفت!

ورزش سه: بارسلونا در ال‌کلاسیکوی رفت با لوگوی گروه کولدپلی به میدان خواهد رفت!

بارسلونا در ال‌کلاسیکوی ۲۷ اکتبر با طراحی ویژه‌ای بر روی پیراهن خود که به گروه معروف بریتانیایی کولدپلی اشاره دارد، بازی خواهد کرد.

بارسلونا و کولدپلی به توافق رسیده‌اند که در ال‌کلاسیکوی آینده، بارسلونا لوگوی ویژه‌ای از این گروه موسیقی را بر روی پیراهن خود داشته باشد. این توافق بخشی از قرارداد همکاری بارسلونا و اسپاتیفای است که در جولای ۲۰۲۲ منعقد شد. از زمان امضای این قرارداد با شرکت سوئدی اسپاتیفای، صحبت‌هایی درباره چنین ابتکاراتی مطرح شده بود و بارسا در فصول اخیر چندین بار با لوگوی بندهای موسیقی و خوانندگان مختلف بر روی پیراهنش به میدان رفته و حالا نوبت به کولدپلی رسیده است.

ارتباط خاص بارسا و کولدپلی

آهنگ «ویوا لا ویدا» از کولدپلی به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای هواداران بارسلونا تبدیل شده است، چرا که در دوره پپ گواردیولا، این آهنگ برای تیم خاطره‌انگیز شد.

بارسلونا پس از هر قهرمانی با پخش این آهنگ جشن می‌گرفت. همچنین در اواخر مه ۲۰۲۳ این آهنگ برای خداحافظی از استادیوم اسپاتیفای نوکمپ پیش از شروع بازسازی نواخته شد.

بارسلونا با پیراهن خاص در ال‌کلاسیکو!

یک سال پیش، جانی باکلند، یکی از اعضای کولدپلی در مصاحبه‌ای با رادیو کاتالونیا درباره این موضوع گفت:«بله، می‌دانستم که بارسا از این آهنگ استفاده می‌کند و به یاد دارم که در آن زمان در مورد این موضوع خوانده بودم و فکر می‌کردم که چقدر جالب است، زیرا بارسلونا در آن زمان بهترین تیم جهان بود و فوتبال جذابی بازی می‌کرد. این آهنگ در بارسلونا شکل گرفت و معنای ویژه‌ای دارد. ما عاشق اجرای آن هستیم، به خصوص در جایی که متولد شده است و معنای ویژه‌ای دارد.»

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.