سبقت آرای جمهوریخواهان از دموکراتها در سه ایالت کلیدی

اقتصادنیوز سه شنبه 03 مهر 1403 - 02:27
اقتصادنیوز: آرای احتمالی نامزد جمهوری‌خواهان آمریکا در سه ایالت‌ از دموکرات‌ها پیشی گرفت.

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، طبق نظرسنجی اخیر روزنامه «نیویورک تایمز» و «کالج سینا» دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده و نامزد جمهوری‌خواهان در میان رای‌دهندگان احتمالی در سه ایالت‌ سرنوشت‌ساز در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا پیشتاز است.

بر اساس این نظرسنجی تنها ۶ هفته مانده به انتخابات ۲۰۲۴ ایالات متحده، ترامپ در سه ایالت کلیدی «آریزونا»، «جورجیا» و «کارولینای شمالی» از کامالا هریس معاون رئیس‌جمهور آمریکا پیشی گرفته است.

نتایج این نظرسنجی که در بازه زمانی ۲۱-۱۷ سپتامبر انجام شد نشن می‌دهد که ترامپ در ایالت‌های آریزونا، جورجیا و کارولینای شمالی به ترتیب ۵۰ درصد، ۴۹ درصد و ۴۹ درصد آرای احتمالی را دارد و هریس به ترتیب ۴۵ درصد، ۴۵ درصد و ۴۷ درصد آرا در همین سه ایالت را کسب می‌کند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.