عصبانیت باشگاه‌های انگلیسی: این چه وضع داوری است!

ورزش سه سه شنبه 03 مهر 1403 - 06:47
باشگاه‌های لیگ برتری از عملکرد داوران در هفته‌های ابتدایی این فصل ناراضی هستند و خواستار جلسه‌ای با هاوارد وب، رئیس اتحادیه داوران، شده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، در روز یکشنبه و دیدار حساس منچسترسیتی و آرسنال، هر دو تیم اعتراضات بسیاری به عملکرد مایکل اولیور، داور بازی، داشتند و هاوارد وب از این موضوع آگاه است.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، هنگامی که لئاندرو تروسارد به دلیل ضربه به توپ پس از سوت داور کارت زرد دومش را دریافت کرد، بسیار عصبانی شد. آرتتا پیش از این هم در چند مصاحبه به تصمیم داور برای اخراج دکلان رایس در بازی مقابل برایتون اعتراض کرده بود.

بر اساس گزارش تایمز، چندین باشگاه اکنون قصد دارند موضوع عملکرد ضعیف داوری را در جلسه این هفته سهامداران مطرح کنند و خواستار جلسه‌ای با اتحادیه داوران برای صحبت درباره اوضاع شوند.

2085500

گفته می‌شود به‌جز آرسنال و سیتی، بورنموث، ناتینگهام فارست و لستر نیز از برخی تصمیمات داوران و وی‌ای‌آر از ابتدای فصل ناراضی هستند.

وب قبلاً مجبور شده است به خاطر تصمیمات نادرستی که در بازی بورنموث گرفته شده بود، عذرخواهی کند. در این بازی، گل دانگو اواتارا به دلیل هند مردود اعلام شد، اما وب بیان کرد که تصمیم داور اشتباه بوده است.

باشگاه‌های لیگ برتر در فصل گذشته نیز به عملکرد داوری اعتراض زیادی داشتند و به آنها تضمین داده شد که شرایط بهبود خواهد یافت، اما حالا نارضایتی دوباره بازگشته و اتحادیه داوران با یک چالش جدی مواجه شده است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.