تکذیب زنده بودن یکی از معدنکاران طبس

تابناک سه شنبه 03 مهر 1403 - 07:41

به گزارش تابناک به نقل از همشهری ‌آنلاین، محمدعلی آخوند گفت: «خبری که مبنی بر زنده بیرون آمدن یکی از معدنکاران در طبس منتشر شده، دروغ است. واقعا نمی دانم چنین خبرهایی از کجا می آید که از همان لحظه انتشار حدود ۲۰ نفر با من تماس تلفنی گرفتند که ماجرا چیست. به نظر می رسد انتشار چنین اخباری فقط برای اذیت کردن است.»

او عنوان کرد: «همکاران ما در حالِ آواربرداری از معدن هستند و همانطور که اعلام شد ۱۷ نفر در این معدن محبوس شدند، متاسفانه همه شان فوت کردند. چون این معدن در محل انفجار اصلی گاز قرار داشته و قطعا کسی زنده از اینجا بیرون نخواهد آمد. در واقع به طور صدرصد تمام نفراتی که در این معدن گرفتار شدند، متاسفانه فوت شده اند.»

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی تاکید کرد: «اکنون تقریبا شرایط بهنیه شده و در حال بازگشایی معدن هستیم. به دلیل انتشار گاز امدادگران با احتیاط عملیات امدادرسانی را انجام می دهند. طبق آخرین آمار، ۳۶ نفر فوتی و ۱۳ نفر هنوز در معدن هستند. البته جسد یک نفر به تازگی پیدا شده که احتمالا تا یک ساعت دیگر از معدن خارج می شود.»

او اضافه کرد: «با شرایطی که داریم فکر می کنم سه شنبه(۳ مهرماه) روز پایانی عملیات آوربرداری باشد.»

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.