نوسان قیمت در بازار خودرو ؛شاهین، سورن پلاس، چانگان و هیوندای النترا چند شد؟ | جدول قیمت ها

همشهری آنلاین سه شنبه 03 مهر 1403 - 09:02
قیمت خودرو امروز همچنان با روند نوسانی گزارش می‌شود. تغییرات ایجاد شده در دو بازار مونتاژی و داخلی از یک میلیون تومان تا ۷۰ میلیون تومان به چشم می‌خورد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز ۳ مهر ۱۴۰۳ به صورت نوسانی که غالباً کاهشی بوده شروع به کار کرد اما با این وجود همچنان تعدادی از محصولات با همان نرخ‌های پیشین در حال معامله‌اند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی طبق داده‌های اعلامی دستخوش تغییر شدند.

شاهین G با مدل۱۴۰۳ از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که امروز سه میلیون تومان ارزان‌تر شد و ۷۱۴ میلیون تومان ارزش گرفت.

سهند S از محصولات جدید شرکت سایپا که راهی بازار شده امروز با ریزش سه میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۴۸۹ میلیون تومان معامله می‌شود.

سورن پلاس دوگانه‌سوز از محصولات ایران خودرو نسبت به رو گذشته پنج میلیون تومان گران شده و به قیمت ۷۴۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما از محصولات محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود که با افت پنج میلیون تومانی به قیمت ۷۶۰ میلیون تومان تحویل متقاضی می‌شود.

نوسان قیمت در بازار خودرو ؛شاهین، سورن پلاس، چانگان و هیوندای النترا چند شد؟ | جدول قیمت ها

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی همانند داخلی تغییر پیدا کردند.

چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ یکی از تیپ‌های این خودرو، که از طرف شرکت سایپا عرضه می‌شود امروز ۴۰ میلیون تومان ارزان شده و به قیمت یک میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

X۵۵ پرو از محصولات مونتاژی مدیران خودرو ریزش ۳۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و در کانال یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان قرار گرفت.

یکی از نخبه‌ترین مدل‌های اکستریم، خودروی VX است. این خودرو با مشخصات موجود، از توانایی‌ها و امکانات فنی بی‌نظیری برخوردار است که امروز با افت ۵۰ میلیون تومانی به نرخ چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

پیکاپ G۹ از محصولات بهمن موتور با ریزش چشمگیر ۷۰ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

نوسان قیمت در بازار خودرو ؛شاهین، سورن پلاس، چانگان و هیوندای النترا چند شد؟ | جدول قیمت ها

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.