پاسخ فیفا به درخواست کشورهای خاورمیانه برای حذف رژیم صهیونیستی

خبرورزشی سه شنبه 03 مهر 1403 - 10:02
فیفا با درخواست ۱۲ کشور خاورمیانه برای حذف تیم‌های ملی و باشگاه‌های رژیم صهیونیستی از مسابقات بین‌المللی به دلیل حملات به نوار غزه مخالفت کرد.

پورتال one.co.il گزارش داد که فیفا تصمیم به حذف تیم‌های ملی و باشگاه‌های رژیم صهیونیستی از مسابقات بین‌المللی نگرفته است. این خبر پس از آن منتشر شد که ۱۲ کشور خاورمیانه از فیفا خواسته بودند تا تمامی تیم‌های رژیم صهیونیستی را به دلیل حملات اخیر به نوار غزه از رقابت‌های بین‌المللی حذف کند.

این ابتکار به رهبری شاهزاده علی بن حسین، برادر ناتنی پادشاه اردن و رئیس فدراسیون فوتبال غرب آسیا، انجام شد و شامل فدراسیون‌های فوتبال فلسطین، عربستان، قطر، امارات، بحرین، عراق، کویت، لبنان، عمان، سوریه و یمن بود. در ادامه، فدراسیون فوتبال ایران نیز به این فراخوان پیوست.

با این حال، فیفا با درخواست این گروه مخالفت کرده و تصمیم به ادامه حضور رژیم صهیونیستی در مسابقات بین‌المللی گرفته است.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.