نماد ۸ سال دفاع مقدس در بوستان ابوذر

همشهری آنلاین سه شنبه 03 مهر 1403 - 10:05
در حال حاضر بیش از ۲۷۰ یادمان و مقبره شهدای گمنام در گوشه و کنار پایتخت جانمایی شده که محل قرار عاشقانه با شهدا و پاتوق معنوی شهروندان به‌حساب می‌آیند. این پاتوق‌ها در مناسبت‌هایی مانند هفته دفاع مقدس بیش از سایر روزها میزبان شهروندان است.

همشهری: مزار شهدای بوستان ابوذر در منطقه ۱۷ تهران یکی از آن پاتوق‌های معنوی است. این یادمان مزار ۵ شهید گمنام دفاع‌مقدس است که سال ۹۴ در محلی وسط بوستان ابوذر به خاک سپرده شده‌اند. بنای شهدای گمنام با فرش پوشانده شده و بالغ بر ۵۰ نفر ظرفیت دارد؛ از این‌رو در مناسبت‌های مذهبی برنامه‌های متنوعی با حضور شهروندان و گردشگرانی که به بوستان آمده‌اند در کنار مزار شهدا برگزار می‌شود. همچنین در این مناسبت‌ها می‌توانید از میز فرهنگی سرای محله که در کنار بوستان واقع شده، بهره‌مند شوید. اگر به زیارت مزار شهدای گمنام بوستان ابوذر رفتید، حتما از آبنمای بوستان که به شکل ۸ ستون طراحی شده و نمادی از ۸ سال دفاع‌مقدس است هم دیدن کنید.

نشانی: خیابان ابوذر، خیابان قفیلی، جنب ساختمان شهرداری منطقه ۱۷

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: زمزم

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس: شهرداری

منطقه: ۱۷

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.