پیراهن ویژه بارسلونا برای دیدار حساس؛ لوگوی کلدپلی در ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید

خبرورزشی سه شنبه 03 مهر 1403 - 10:23
بارسلونا با لوگوی گروه کلدپلی در ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید حاضر می‌شود.

باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که در ال‌کلاسیکوی پیش‌ رو مقابل رئال مادرید، با پیراهن‌هایی ویژه که لوگوی گروه موسیقی بریتانیایی «کلدپلی» روی آن نقش بسته، به میدان خواهد رفت. این اقدام به عنوان بخشی از همکاری بارسلونا با اسپاتیفای که از سال ۲۰۲۲ آغاز شده، انجام می‌شود.

طبق این قرارداد، بارسلونا پیش‌تر در دیدارهای خود مقابل رئال مادرید در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لوگوی هنرمندانی چون دریک و روزالیا را روی پیراهن‌های خود قرار داده بود. همچنین این تیم فصل گذشته با پیراهن‌هایی که لوگوی گروه مشهور «رولینگ استونز» روی آن بود، به میدان رفت.

پیراهن ویژه‌ای که بارسلونا در دیدار مقابل مادرید در تاریخ ۲۷ اکتبر به تن خواهد داشت، پس از بازی برای هواداران در دسترس خواهد بود.

گفتنی است که کلدپلی در ماه می ۲۰۲۳ چهار کنسرت در بارسلونا برگزار کرد که یکی از آن‌ها در ورزشگاه مونتجویک برگزار شد؛ جایی که بارسلونا به دلیل بازسازی نوکمپ در حال حاضر از آن به عنوان ورزشگاه خانگی استفاده می‌کند.

بارسلونا تحت هدایت هانسی فلیک تاکنون تمام شش بازی ابتدایی لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشته و در تلاش است تا این روند را در بازی روز چهارشنبه مقابل ختافه ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: برای بازی به جای تراشتگن آماده‌ام/ کافی‌ست بارسلونا به من زنگ بزند!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.