ربع سکه صدرنشین حراج های مرکز مبادله شد | جزئیات و مراحل تحویل سکه را ببینید

همشهری آنلاین سه شنبه 03 مهر 1403 - 10:55
هجدهمین حراج سکه طلا روز گذشته دوشنبه، دوم مهرماه ۱۴۰۳ برگزار و چهار هزار و ۵۴۸ قطعه سکه تمام، نیم و ربع بهار آزادی به متقاضیان تخصیص داده شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، از مجموع ۳۰ هزار و ۲۲۷ قطعه تمام سکه ثبت سفارش شده، یک‌هزار و ۱۳۰ قطعه با میانگین قیمت ۴۳ میلیون و ۷۶۱ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

از مجموع ۲۲ هزار و ۵۶۵ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، یک‌هزار و ۹۰۴ قطعه با میانگین قیمت ۱۵ میلیون و ۵۱۴ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

در حراج نیم سکه نیز ۱۶ هزار و ۴۶۴ قطعه سکه ثبت سفارش شد که یک هزار و ۵۱۴ قطعه با میانگین قیمت ۲۳ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان تخصیص داده شد.

از ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ تاکنون، ۱۸ حراج از طریق سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار شده است که طی این حراج ها، در مجموع ۳۲۳ هزار و ۴۴۰ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده است.

سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۷۶ هزار و ۹۴۶ قطعه، نیم سکه ۵۳ هزار و ۹۱۰ قطعه و تمام سکه ۹۲ هزار و ۵۸۴ قطعه است.

ربع سکه صدرنشین حراج های مرکز مبادله شد | جزئیات و مراحل تحویل سکه را ببینید

ربع سکه صدرنشین حراج های مرکز مبادله شد | جزئیات و مراحل تحویل سکه را ببینید

زمان بندی تحویل سکه هجدهمین حراج مرکز مبادله ایران

شروع زمان تحویل بدون هزینه انبارداری سکه طلا از ۱۱ مهرماه آغاز و تا ۱۸ مهرماه ادامه خواهد داشت. طی این دوره فقط هزینه تحویل از سوی شعب بانک عامل دریافت می شود. هزینه تحویل ۳۰ هزار تومان به ازای هر سکه برای کل دوره خواهد بود.

اشخاصی که طی بازه زمانی ۱۹ مهرماه تا ۲۶ مهرماه برای دریافت سکه اقدام کنند، علاوه بر هزینه تحویل، باید هزینه انبارداری نیز پرداخت کنند. هزینه انبارداری سکه طلا ۵۰ هزار تومان در هر روز به ازای هر سکه خواهد بود و به شعبه بانک عامل پرداخت می شود. این هزینه شامل روزهای تعطیل نیز خواهد بود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.