پشت پرده غیبت شائبه دار مدیرعامل استقلال در تمرین/ شهریاری از سمیعی دعوت نکرد!

خبرورزشی سه شنبه 03 مهر 1403 - 10:57
فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال، روز گذشته در تمرین استقلال حضور نداشت.

به گزارش خبرورزشی، دفعه قبل که احمد شهریاری برای حمایت از نکونام به تمرین استقلال رفت، نوشتیم سمیعی این روزها رابطه خوبی با رئیس هیات مدیره ندارد و از او برای حضور در تمرینات دعوت نکرده است اما باشگاه بلافاصله بیانیه داد و اعلام کرد مدیرعامل استقلال، هنگام برگزاری تمرین مشغول تنظیم قرارداد جدید ایمان سلیمی بوده است.

با این حال روز گذشته که شهریاری به همراه برخی پیشکسوتان به تمرین استقلال رفت، بازهم از فرشید سمیعی برای حضور در زمین شماره ۲ آزادی دعوت نشد تا اینطور به نظر برسد مدیرعامل استقلال به پایان کارش در این باشگاه نزدیک است.

سمیعی از زمان مدیرعاملی مصطفی آجورلو وارد باشگاه استقلال شد اما حالا به دلیل اختلاف عمیقی که با شهریاری و نکونام دارد، بعید است ادامه حضورش در این باشگاه میسر باشد؛ مگر اینکه تغییرات گسترده مدیریتی در هلدینگ خلیج فارس اتفاق بیفتد و او بتواند رضایت مدیران جدید این مجموعه را جلب کند.

مصاحبه داود حقدوست به عنوان مشاور سمیعی علیه نکونام هم دیگر هیچ تردیدی باقی نگذاشته است که مدیرعامل باشگاه به دنبال برکناری سرمربی تیمش است اما فعلا شهریاری از او حمایت می کند.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.