آخرین وضعیت مصدومیت ستاره پرسپولیس پیش از دربی/ گاریدو برای اورونوف برنامه دارد؟

خبرورزشی سه شنبه 03 مهر 1403 - 11:00
اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس در حالی دچار مصدومیت شده که وضعیت حضور او در دربی هنوز مشخص نیست.

پرسپولیس در حالی فردا در دربی مقابل استقلال قرار می گیرد که اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس در بازی مقابل آلومینیوم اراک دچار مصدومیت شده بود و از بازی خارج شد. کادر پزشکی پرسپولیس با دیدن ‌ام‌آرآی اورونوف متوجه شدند که مصدومیت او بسیار جزیی است و با تقویت همسترینگش می‌تواند به تمرینات گروهی برگردد.

با این حال درمورد این بازیکن ازبک ریسک نشد و او روز گذشته به‌طور اختصاصی تمرین کرد. عدم حضور اورونوف در تمرین گروهی سرخپوشان بدان معنا نیست که او دربی را از دست داده است. در واقع کادر فنی پرسپولیس و شخص گاریدو خوب می‌دانند که حضور یا عدم حضور اورونوف در دربی چقدر برای جواد نکونام و تیمش اهمیت دارد. به‌خاطر همین مساله گاریدو ترجیح می‌دهد وضعیت اورونوف برای دربی ۱۰۴ تا روز بازی نامشخص باشد.

در واقع به نظر می‌آید که گاریدو برنامه خاصی برای استفاده از اورونوف در دربی دارد و چه بسا تصمیم بگیرد او را در ۳۰ دقیقه پایانی به میدان بفرستد. در هر صورت ستاره ازبک سرخپوشان شرایط نسبتا خوبی برای بازی کردن دارد و شاید از نظر گاریدو او بتواند مهره سرنوشت‌ساز در دربی ۱۰۴ برای تیمش باشد.  

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.