منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین شده

تابناک سه شنبه 03 مهر 1403 - 11:01

به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در پاسخ به اخطار نماینده مردم تربت‌حیدریه، گفت: در بحث بازنشستگان هم قانون داریم هم تأمین منابع شده، خواسته جدی ما پرداخت حقوق بازنشستگان طبق قانون است و حق آن‌ها است و به ما نیز زیاد مراجعه می‌کنند، علی‌الحسابی برای آن داده شده ولی باید حتماً از فروردین تاکنون آن را پرداخت کنیم، حدود 70 همت اعتبارات برای حقوق بازنشستگان پیش‌بینی شده است.

پیش از صحبت قالیباف، محسن زنگنه در اخطاری گفت: حدود یک درصد از ارزش‌افزوده به حقوق بازنشستگان اختصاص‌داده‌شده که حدود 70 همت می‌شود که بر اساس گزارشات سازمان برنامه‌وبودجه که در صحن قرائت شد تاکنون 80 درصد آن محقق گردیده است. دولت باید به این مسئله توجه داشته باشد و مجلس نیز از حقوق بازنشستگان صیانت کند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.