افتخارآفرینی محیا امیرخانی در رقابت‌های موتای قهرمانی جوانان جهان

رکنا سه شنبه 03 مهر 1403 - 11:38
رکنا: تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان پسران و دختران موی‌تای ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ تایلند موفق به کسب ۱۹ مدال رنگارنگ شدند.
افتخارآفرینی محیا امیرخانی در رقابت‌های موتای قهرمانی جوانان جهان

به گزارش رکنا،رقابت‌‌‌‌های موی‌تای قهرمانی جوانان جهان با حضور ۱۰۸ کشور در رده‌های سنی ۸ تا ۱۷ سال در بخش‌‌‌‌های مبارزه، وای‌کرو و مای‌موی (اجرای فرم) برگزار شد. 

تیم ملی کشورمان با ۳۵ ورزشکار در رده‌های سنی ۱۰ تا ۱۷ سال حضور پیدا کرد و در پایان موفق شد با کسب یک مدال طلا، ۸ مدال نقره، و ۱۰ مدال برنز به کار خود پایان دهد. 

محیا امیرخانی تنها مدال طلا ایران را در این مسابقات کسب کرد. امیرخانی در فینال موفق شد لاناژو کووا از روسیه را مغلوب کند و صاحب مدال طلا شود.

محیا امیرخانی، در رابطه با برگزاری این مسابقات گفت: سطح مسابقات برخلاف انتظار ما خیلی بالا بود و حریف روسی من در فینال خیلی تند و تیز و قدرتمند بود که به لطف خدا توانستم او را شکست دهم و تنها مدال طلای ایران را در این دوره از بازی‌ها کسب کنم.

مستانه سیف‌آبادی، سرمربی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان موتای ایران گفت: تیم ملی دختران ایران با ۲۱ ورزشکار در این رقابت‌ها صاحب بیک مدال طلا، ۵ نقره و ۷ برنز شد. سطح بازی‌ها بالا بود و دختران کشورمان بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتند.

در جدول رده‌بندی توزیع مدال‌‌‌‌ها تیم ملی کشورمان در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.