طارمی نبود و فونسکا با میلان آبروداری کرد!

همشهری آنلاین سه شنبه 03 مهر 1403 - 12:01
تیم فوتبال میلان با هدایت فونسکا برنده دربی دلامادونینا شد و طارمی فرصت حضور در این بازی را پیدا نکرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرانجام در یک دربی دلامادونینا، آث میلان توانست اینترمیلان را ببرد. این پیروزی ۲بر یک در حالی به‌دست آمد که بیشتر تماشاگران حاضر در ورزشگاه، طرفدار تیم حریف بودند و از آن مهم‌تر اینکه وضعیت فونسکا روی نیمکت این تیم اصلا خوب نبود، البته حالا با این برد که پس از ۲سال در دلامادونینا و ۶شکست پیاپی به‌دست آمد، سرمربی میلان از خطر اخراج دور شده. روسونری آخرین‌بار در سپتامبر۲۰۲۲ و با هدایت پیولی توانسته بود اینتر را شکست دهد و طی ۶بازی قبلی آمار ۱۴گل خورده و ۲گل زده را به ثبت رسانده بود.

مهدی طارمی در این دیدار به میدان نرفت و سومین بازی بدون برد شاگردان اینتزاگی همزمان با نخستین باخت فصل آنها رقم خورد. طارمی در حالی در این بازی حضور نداشت که لائوتارو در ۱۵بازی اخیر خود در سری‌آ و چمپیونزلیگ تنها یک‌بار موفق به گلزنی شده است.

گل دقیقه۸۹گابیا، دیرترین گل میلان از سال۱۹۹۹ در دربی بود که نتیجه بازی را به سود این تیم تغییر داد.

از اکتبر۲۰۲۰ که زلاتان دروازه اینتر را باز کرده بود، میلان موفق نشده بود گل اول دربی میلان را به ثمر برساند.

اینتر در هر ۱۳بازی آخر خود در سری‌آ به میلان گل زده است. تنها بین سال‌های ۱۹۹۲تا ۲۰۰۱آنها بازی‌های پیاپی بیشتری را (۱۷) با گلزنی سپری کرده‌اند.

با گلزنی مقابل اینتر، از شروع فصل گذشته، هیچ بازیکنی در سری‌آ، بیشتر از کریستین پولیسیک اثرگذاری روی گل در تمام رقابت‌ها نداشته؛ پولیسیک ۳۱اثرگذاری، لائوتارو مارتینس ۳۱ و رافائل لیائو ۳۰. ستاره آمریکایی برای اولین‌بار در دوران حرفه‌ای خود، در ۵ بازی متوالی در تمامی رقابت‌ها روی حداقل یک گل تأثیر گذاشت.

برای گلادیاتور

در دیدار دیگر یکشنبه‌شب سری‌آ، تیم آس رم با هدایت ایوان یوریچ تازه از راه رسیده، نخستین برد فصل را دشت کرد و در المپیکو با ۳گل اودینزه را شکست داد. اما این برد اعتراض‌ها را از بین نبرد. هواداران رم به‌دلیل عصبانیت از اخراج دنیله ده‌روسی، ۳۰دقیقه دیرتر وارد ورزشگاه شدند تا نسبت به تصمیم مدیران باشگاه اعتراض کنند. آنها پس از ورود به ورزشگاه، با بنر و شعارهایی از ده‌روسی حمایت کردند که روی آن نوشته شده بود: «اگر به ارزش‌ها و نمادهای ما احترام نگذارید، مجبور هستیم از روش‌های قدیمی استفاده کنیم!»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.