پاریس بالاخره از پیراهن سوم رونمایی کرد (عکس)

نامه نیوز سه شنبه 03 مهر 1403 - 12:21
باشگاه پاری سن ژرمن بالاخره از پیراهن سوم این تیم برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ رونمایی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید رقابت‌های لیگ یک فرانسه و همچنین لیگ قهرمانان اروپا چند روزی است که آغاز شده و تیم‌های حاضر در این مسابقات مشغول برگزاری دیدارهایشان و رقابت برای حضور در صدر جدول و کسب بیشترین امتیاز ممکن هستند و پاری سن ژرمن هم یکی از آنها است.

تقریبا تمامی باشگاه‌های اروپایی در چند هفته گذشته از پیراهن‌هایی که قرار است در فصل جدید به تن داشته باشند رونمایی کردند تا هواداران این تیم‌ها بتوانند با خرید پیراهن تیم محبوب‌شان به آنها هم کمکی کرده باشند و هم هرچه زودتر این پیراهن‌های فصل جدید را در اختیار داشته باشند اما خبری از پیراهن سوم پاری سن ژرمن نبود.

این باشگاه پس از گذشت چند هفته، حالا تازه با انتشار تصاویری از پیراهن سومش که با همکاری جردن طراحی شده رونمایی کرده است و این پیراهن در همین مدت کوتاه که از انتشار تصاویرش گذشته با استقبال هواداران این تیم در شبکه‌های اجتماعی روبرو شده که از رنگ و طراحی در نظر گرفته شده برای آن راضی هستند.

پی اس جی این بار از رنگ متفاوت صورتی یا به گفته صفحات رسمی این باشگاه «به رنگ رز» به عنوان پس زمینه اصلی پیراهن سومش استفاده کرده که خط مشکی میانه این پیراهن که سر آستین و یقه آن هم قرار گرفته جلوه جذابی به این پیراهن داده است.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.