هر کاری نیاز بوده انجام داده ام/ دو توپ طلای متوالی: چه افتخاری خدای من!

ورزش سه سه شنبه 03 مهر 1403 - 13:02
بازیکن ارزشمند تیم فوتبال زنان بارسلونا درباره احتمال بردن دومین توپ طلای متوالی خود حرف زد.

به گزارش "ورزش سه"، هفتم آبان در پاریس برندگان توپ طلا مشخص خواهند شد. اگر در فوتبال مردان شانس وینیسیوس را بالا می دانند در فوتبال زنان این شانس را به آیتانا بونماتی می دهند. کسی که سال قبل به این جایزه رسیده بود.

او می تواند امسال با رکورد الکسیا پوتیاس برابری کند که زمانی دو توپ طلای متوالی کسب کرد. این دقیقا چیزی است که آیتانا بونماتی، بهترین بازیکن فوتبال جهان، می خواهد.

2085592

بازیکن کاتالان اخیرا پیشنهاد بالای چلسی برای ماندن در باشگاه زندگی اش را رد کرد. او با افتخار گفت: «من کاملاً به بارسلونا اعتماد دارم، ما کارهای بسیار خوبی انجام داده ایم و تمام عناوین را به دست آورده ایم.»
بدون شک، او بهترین بازیکن جهان است و به شاهکاری که هم تیمی‌اش الکسیا پوتیاس در سال‌های 2021 و 2022 با دو جایزه متوالی توپ طلا انجام داده است، نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌شود.

2085593

بونماتی در این رابطه گفت: «من هر کاری نیاز بود انجام داده ام و انتخاب شدن به عنوان برنده توپ طلا به من ارتباط ندارد. امیدوارم نظر مثبت کسانی که رای می دهند را به دست آورده باشم. این فوق العاده خواهد بود. برایم باعث افتخار است به رکورد الکسیا برسم.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.