دستگیری سارق جیب‌بر در ایستگاه مترو

فرارو سه شنبه 03 مهر 1403 - 13:07

سرهنگ عباس کرمی راد گفت: پیرو مراجعه یک نفر از شهروندان و شکایت درخصوص جیب بری در سطح مترو، پیگیری موضوع سریعا در دستور کار پلیس مترو قرار گرفت.

به گزارش میزان، این مقام انتظامی تصریح کرد: عوامل انتظامی پلیس مترو در نخستین گام با بازدید دوربین‌های مداربسته و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم، موفق به شناسایی هویت متهم شدند و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران در حین گشت زنی در یکی از ایستگاه‌های مترو، متهم را در حین زاغ زنی شهروندان مشاهده نمودند که با رویت ماموران قصد متواری شدن داشت که با هوشیاری و آمادگی عوامل پلیس متهم دستگیر شد. در بازرسی اولیه از متهم تعداد ۳ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف و ضبط گردید.

فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت به شناسایی مالکان تلفن‌های سرقتی و اعتراف متهم به ۱۰ فقره سرقت اشاره کرد و ادامه داد: متهم برای تکمیل تحقیقات اولیه و کشف سایر جرائم احتمالی به کلانتری منتقل شد.

همچنین سرهنگ کرمی راد در پایان به شهروندان توصیه کرد: در زمان ورود به مترو و همچنین داخل واگن‌های مترو مراقب تلفن همراه و وسایل شخصی خود باشند تا افراد سودجو با سو استفاده از شلوغی اموال آنها را سرقت نکنند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.