تابلوهای سازمان فرهنگی هنری بازگردانده شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 03 مهر 1403 - 13:21
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۳۰ اثر هنری به نمایش گذاشته شده بود و دو اثر فروخته شده که آثار موزه‌ای نبوده است و بقیه تابلوها به موزه بازگردانده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تحت نظارت شورا فعالیت می‌کند و از طرفی هیئت امنا دارد و باید به آن و نهادهای نظارتی پاسخگو باشد.

وی افزود: بنده و تعداد دیگری از اعضا اسناد را مطالعه کردیم و من به عنوان رئیس کمیته تخصصی این موضوع بررسی‌های لازم را انجام دادم و از لحاظ تخصصی اعمال نظارت درست بود و روال بر اساس قانون طی شده بود.

وی ادامه داد: ۳۰ اثر به نمایش گذاشته شده بود و دو اثر فروخته شده که آثار موزه‌ای نبوده است.

نادعلی با اعلام اینکه رئیس شورا این پیشنهاد را داد که کمیته‌ای تشکیل شود که بدانیم روند چگونه بوده است، خاطرنشان کرد: تابلوها برگشته است. انتخاب مدیران در شهرداری به گونه‌ای بوده که خود مدیران احساس مسئولیت می‌کنند اما در عین اعتماد دو سویه نظارت‌ها این مسئولیت را قوی‌تر می‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.