آمار می‌گوید این دربی برنده ندارد/ نکونام و گاریدو طلسم شکنی می‌کنند؟

خبرورزشی سه شنبه 03 مهر 1403 - 13:33
۵ سال است که تقابل های پرسپولیس و استقلال در مسابقات رفت لیگ برتر، برنده نداشته باشد.

دربی صد و چهارم در شرایطی برگزار می‌شود که آخرین بار که دربی رفت، برنده داشته مربوط به دربی نود و یکم و لیگ نوزدهم می‌شود که مهدی عبدی تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ برای تیمش گلزنی کرد و پرسپولیس برنده آن بازی شد.

اکنون ۱۸۳۰ روز معادل با ۵ سال و ۴ روز است که دربی رفت برنده نداشته و در جدال سال های اخیر، اغلب دیدار نخست لیگ با نتیجه تساوی خاتمه پیدا کرده است.

در لیگ بیستم، این بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید و این نتیجه در لیگ بیست و دوم نیز به دست آمد. غیر از آن، در لیگ بیست و یکم که دربی ۹۷ برگزار شد که آن هم بدون گل بود و در دربی صد و دوم، که دیدار رفت لیگ بیست و سوم بود به لطف گلزنی یامگا در دقیقه ۹۰+۷، پیروزی پرسپولیس در این دیدار از دست رفت تا در چهارمین لیگ متوالی، مسابقات رفت لیگ برتر برنده نداشته باشد.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.