پاختاکور به سرعت از ایران می رود!

خبرورزشی سه شنبه 03 مهر 1403 - 13:35
تیم پاختاکور ازبکستان در کوتاه ترین زمان ممکن به تهران سفر کرده و به کشورش برمی گردد.

به گزارش خبرورزشی، دیدار حساس پرسپولیس و پاختاکور در هفته دوم رقابت های الیت آسیا روز ۹ مهر ماه در ورزشگاه شهر قدس برگزار می شود و نکته جالب این بازی سفر کوتاه پاختاکوری ها به تهران است.

تا پیش از این پاختاکور برای رقابت با تیم های مختلف باشگاهی ایران، همواره ۴۸ ساعت قبل از بازی به تهران آمده و با اسکان در هتل آزادی دیدارهای خود را برگزار کرده و روز بعد از بازی نیز تهران را ترک می کند. اما به نظر می رسد این بار شرایط فرق کرده و پاختاکوری ها برنامه دیگری برای سفر به تهران دارند.

گویا رقم اسکان در هتل آزادی برای پاختاکوری ها سنگین است و به همین دلیل آن ها به دنبال هتل های دیگری در تهران هستند. ضمن این که تصمیم دارند تنها یک روز قبل از مسابقه در تهران حاضر شده و تمرین کوتاهی را در زمین اصلی برگزار کنند.

ضمن این که کاروان پاختاکور قرار است بلافاصله پس از پایان بازی با پرسپولیس و همان شب مسابقه تهران را ترک کند.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.