هیچ وقت قانون را زیرپا نمی‌گذارم/ مراسم بزرگداشت حامد حدادی برگزار می‌شود

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 03 مهر 1403 - 13:39
رییس فدراسیون بسکتبال گفت: قطعا یک مراسم بزرگداشت برای حامد حدادی برگزار می‌کنیم که در ایران با لباس تیم‌ملی خداحافظی کند. 

جواد داوری در مجمع انتخاب رییس هیات بسکتبال خوزستان که امروز، سوم مهر برگزار شد، با تسلیت حادثه معدن طبس، اظهارکرد: بابت افتخارآفرینی خوزستانی ها در کشتی المپیک که مایه مباهات هستند، به آقای بنی تمیم و دبیر تبریک می گویم. در این جمع، حدادی اسطوره ورزش کشور نیز حضور دارد که از او بابت سال ها زحماتش قدردانی می کنم. قطعا یک مراسم بزرگداشت برای حدادی برگزار می‌کنیم که در ایران با لباس تیم ملی خداحافظی کند. 

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: خوزستان سال ها برای تمایت ارضی جنگید و این خاک تعصب و غیرت دارد که به آن می بالیم. این جا پتانسیل بالایی دارد و رییس جدید هیات بسکتبال خوزستان باید به این مهم توجه کند. 

رییس فدراسیون بسکتبال عنوان کرد: تیم ملی در حال پوست اندازی است و باید با دید بهتری روی پایه سرمایه گذاری کرد که در طرح بزرگ استعدادپروری در حال برنامه ریزی و کار هستیم. بسکتبال نشان خواهد داد در رشته های توپی حرف برای گفتن داریم. همچنین خیلی از نفرات دیده نمی شوند و فدراسیون علاوه بر بحث حرفه ای، یکی از وظایفش توسعه ورزش همگانی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی است. اگر کودکان به ورزش علاقه مند شوند، مطمئنا آسیب‌ها کمتر می‌شوند و پرداختن به این مهم مدنظر فدراسیون بسکتبال است. 

او در ادامه نیز گفت: دو سال پیش گفتم هرم موفقیت بسکتبال این است که باید شهرستان محور باشیم. در حال حاضر ۳۰۰ تیم پایه در کشور فعال هستند و بعد از فوتبال در با فاصله یکی از فدراسیون هایی هستیم که در برگزاری مسابقات بسیار پیشرو هستیم. به هر حال بچه ها با مسابقات انگیزه پیدا می‌کنند. 

داوری خطاب به روشن ضمیر رییس جدید هیات بسکتبال خوزستان، خاطر نشان کرد: تمام شهرستان های خوزستان در گذشته در بسکتبال فعال بودند و باید هیات های شهرستانی را سر و سامان دهید. به شرایط بسکتبال خوزستان مشرف هستم. باید علاقه مندان به بسکتبال را پیدا و شرایط را اصلاح کنید. مثل حامد حدادی در این استان زیاد داریم. تاکید دارم به بحث آموزش نیز ورود کنید. در کل یکی از مشکلات ورزش در بحث ورزش است.

او تاکید کرد: در خوزستان قهرمان ملی زیاد داریم و باید مجموعه خوبی برای بسکتبال در جاده ساحلی با همکاری شهرداری آماده شود. 

رییس فدراسیون بسکتبال بیان کرد: در رشته‌های توپی خوزستان تیم کم در کشور نداشته است و اهواز هم می تواند در لیگ برتر بسکتبال ایران تیم داشته باشد. به هر حال باید تلاش کرد؛ امیدیه، رامهرمز، دزفول، بهبهان، شوشتر و اندیمشک ظرفیت خوبی در بسکتبال دارند. البته در طرح آمایش سرزمینی در کشور مشکل داریم.

او با تاکید بر این که بسکتبال خوزستان در بخش بانوان بسیار ضعیف است و نیاز به پرورش و جهش بهتری است، گفت: بازیکنان خوبی دارید اما آموزش اشتباه است. مربیان استان به ویژه پایه باید به اردوهای تیم ملی بیایند و آموزش ببینند. پس هیات به ما باید مربی خانم و آقا معرفی کند.

داوری با یبان این که همه مسائل را رعایت کرده ایم و من هیچ وقت قانون را زیرپا نمی گذارم و بنی‌تمیم هم به همین صورت، افزود: این استان در یکی دو سال قبل درگیر حواشی بود و روشن ضمیر باید محکم کار کند و به حواشی توجه نکند. هدف مشخص است و هر کسی کار کند دیده خواهد شد. ما کنار روشن‌ضمیر هستیم و در صورت لزوم به حواشی ورود می کنیم.

او همچنین درباره رای جدید صادر شده به سود رییس سابق هیات بسکتبال خوزستان نیز گفت: رای دیوان عدالت به سود فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بود و تمام شده است.همچنین ما نهاد عمومی غیردولتی هستیم و اساسنامه وزرات ورزش برای ما ملاک است نه اساسنامه ثبت شرکت ها.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.