ابهام بزرگ درباره محمدی؛ ستاره استقلال به دربی می‌رسد؟

خبرآنلاین سه شنبه 03 مهر 1403 - 14:07
با وجود بخشش مهرداد محمدی، وضعیت او برای حضور در دربی هنوز مشخص نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه استقلال دقایقی قبل خبر تعلیق دوره محرومیت مهرداد محمدی را اعلام کرد که در بیانیه این باشگاه آمده است: «پس از پیگیری‌های فراوان دکتر فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال و معاونت حقوقی باشگاه استقلال، محرومیت مهرداد محمدی به سه جلسه کاهش یافت و باقی مانده محرومیت او به مدت یک سال تعلیق شد. به این ترتیب مهرداد محمدی مشکلی برای همراهی استقلال در مصاف با پرسپولیس ندارد و در صورت صلاحدید کادرفنی می‌تواند برای آبی‌پوشان پایتخت به میدان برود».

به گزارش فوتبال 360، آبی‌پوشان پایتخت در شرایطی مدعی حضور مهرداد محمدی در مسابقه داربی هستند که طبق اسناد و شواهد، او 2 جلسه محرومیت خود را فقط گذرانده و هنوز یک جلسه محرومیت او پابرجاست. باید دید در چنین شرایطی، آیا ادعای باشگاه استقلال صحت دارد و محمدی در نبرد حساس استقلال و پرسپولیس در داربی پایتخت می‌تواند به میدان برود و یا او از هفته هفتم و جدال با هوادار تهران به فهرست استقلال رسماً اضافه می‌شود و کارش را در جمع آبی‌پوشان پایتخت آغاز می‌کند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.