نیمی از محرومیت محمدی در آستانه دربی بخشیده شد؛ بهترین خبر برای نکونام در غیاب چشمی

تابناک سه شنبه 03 مهر 1403 - 14:11

نیمی از محرومیت محمدی در آستانه دربی بخشیده شد؛ بهترین خبر برای نکونام در غیاب چشمی

به گزارش تابناک ورزشی، پس از پایان دیدار استقلال و پیکان در آخرین بازی لیگ برتر بیست‌وسوم که منجر به قهرمانی پرسپولیس و دومی استقلال شد، مهرداد محمدی در اوج عصبانیت مصاحبه‌ای انجام داد که باعث شد او با محرومیت سنگین مواجه شود.
در واقع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیت ۶ جلسه‌ای به حرف‌های تند این بازیکن واکنش نشان داد.
با توجه به اینکه محمدی در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نمی‌توانست استقلال را همراهی کند، او با مدیران استقلال جلسه‌ای را برگزار و به توافق دست پیدا کرد که نامش از فهرست آبی‌پوشان تهرانی کنار گذاشته شود. البته در ادامه، مهرداد محمدی جلسه‌ای را با فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه برگزار کرد و در نهایت طرفین، قرارداد جدیدی امضا کردند.
پس از پیگیری‌های فراوان فرشید سمیعی و معاونت حقوقی باشگاه استقلال، محرومیت مهرداد محمدی به سه جلسه کاهش یافت و باقی مانده محرومیت او به مدت یک سال تعلیق شد.
به این ترتیب وینگر تیم فوتبال استقلال مشکلی برای همراهی تیمش در مصاف با پرسپولیس ندارد و در صورت صلاحدید کادرفنی، مهرداد محمدی می‌تواند برای آبی‌پوشان پایتخت به میدان برود.
شاید این بهترین خبر برای جواد نکونام در آستانه دربی ۱۰۴ باشد به خصوص که سرمربی استقلال در این بازی مهم نمی تواند از روزبه چشمی استفاده کند. روزبه چشمی در بازی اخیر استقلال مقابل نساجی در هفته پنجم لیگ برتر از زمین بازی اخراج شد؛ تصمیمی از سوی داور که با انتقادات زیادی همراه شد و حتی باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواستار بخشش محرومیت این مدافع - هافبک خود شد البته درخواست آبی ها مورد موافقت سازمان لیگ قرار نگرفت.
در شرایطی که پیش بینی می شد در بهترین حالت، دو جلسه از محرومیت شش جلسه ای مهرداد محمدی بخشیده شود، امروز و در فاصله یک روز تا برگزاری دربی ۱۰۴ اعلام شد که نیمی از این محرومیت بخشیده شده است. 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.