میلان فاتح دربی دلامادونینا/ توقف اتلتیکو مادرید و جشنواره گل کاتالان‌ها

بیتوته سه شنبه 03 مهر 1403 - 14:38

میلان فاتح دربی دلامادونینا/ توقف اتلتیکو مادرید و جشنواره گل کاتالان‌ها



تیم میلان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش تسنیم، پایان‌بخش شب سوم هفته پنجم سری A ایتالیا، مهمترین بازی این هفته یعنی دربی دلامادونینا بین اینتر و میلان بود. این دیدار که از ساعت 22:15 شب گذشته (یکشنبه) در ورزشگاه سن‌سیرو آغاز شد، در پایان به پیروزی 2 بر یک روسونری انجامید تا میلانی‌ها بعد از 6 شکست متوالی در دربی، سرانجام اعاده حیثیت کنند.

 

برای اینتر در دربی دلامادونینا دی‌مارکو (38)  گلزنی کرد و گل‌های میلان نیز توسط پولیسیک (10) و گابیا (89) به ثمر رسیدند.

 

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی نراتزوری در این بازی به کار گرفته نشد و تا پایان نیمکت‌نشین بود.

 

اشتباهات وحشتناک اینزاگی، سرمربی اینتر؛ از ارنج ضعیف تا تعویض‌های نادرست، خصوصا عدم استفاده از عناصر هجومی همچون آرناتوویچ، طارمی و کورئا باعث شد فونسکا، سرمربی میلان برای اولین بار در دوره مربیگری خود اینتر را ببرد و در حالی که خطر اخراج را بیخ گوش خود می‌دید، حالا به عرش برسد و محبوب قلب‌های میلانی‌ها شود. او حالا کسی است که توانسته روند 6 باخت متوالی به اینتر را متوقف و آن را تبدیل به پیروزی برای روسونری کند.

 

اینزاگی که در صورت پیروزی به رکورد دست‌نیافتنی 7 پیروزی در دربی میلان می‌رسید؛ عامل اصلی ناکامی اینتر در این بازی بود. بیرون کشیدن چالهان‌اوغلو و دومفریس که دو عامل اصلی برتری فنی و روانی اینتر مقابل میلان محسوب می‌شدند؛ همچنین عدم به میدان فرستادن مهره‌های هجومی در حالی که بازی مدت زیادی مساوی دنبال می‌شد، این فرصت را به میلان داد تا نبض بازی را از خط هافبک ضعیف شده اینتر (با خارج شدن هاکان، بارلا و مخیتاریان) بگیرد و به گل برسد.

 

توقف اتلتیکو مادرید و جشنواره گل کاتالان‌ها / مصدومیت تراشتگن کام فلیک را تلخ کرد!

در مهم‌ترین بازی روز یکشنبه بارسلونا در لاسرامیکا میهمان ویارئال بود اما در نهایت با نتیجه ۵ بر یک میزبان خود را در هم کوبید. لواندوفسکی و رافینیا ۲ بار و توره یک بار برای شاگردان فلیک گلزنی کردند و پرز تک گل زیردریایی‌های زرد را به ثمر رساند.

 

با این پیروزی بارسلونا از ۶ بازی ۱۸ امتیاز کسب کرد و مقتدرانه به صدرنشینی خود و فاصله ۴ امتیازی با رئال مادرید ادامه داد. اما تلخ‌ترین نکته این بازی مصدومیت شدید تراشتگن، سنگربان شماره یک بارسلونا و تیم ملی آلمان بود که به گزارش رسانه‌های اسپانیایی شدت مصدومیت او به حدی است که فصل را برای کاپیتان آبی‌اناری‌ها باید تمام شده دانست.

 

در دیگر بازی مهم هم اتلتیکومادرید در خانه رایووایوکانو با تساوی یک بر یک متوقف شد تا فاصله‌اش با صدر جدول به ۶ امتیاز افزایش پیدا کند.

 

در ۲ بازی دیگر هم ختافه در خانه مقابل لگانس با تساوی یک بر یک متوقف شد و بیلبائو در سن مامس با نتیجه ۳ بر یک از سد سلتاویگو گذشت.

 


منبع خبر "بیتوته" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.