نشست خبری رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه آغاز شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 03 مهر 1403 - 14:53
نشست خبری رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه با موضوع اجلاس اتحادیه وکلا و حقوقدانان کشورهای عضو بریکس در روسیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه با موضوع اجلاس اتحادیه وکلا و حقوقدانان کشورهای عضو بریکس در روسیه بعد از ظهر سه شنبه ٣ مهر ١۴٠٣ برگزار شد.

عبدلیان پور در ابتدا گفت: هفته دفاع مقدس را تبریک عرضم می‌کنم همچنین حادثه معدن طبس را خدمت به ملت ایران وخانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌کنم. سال گذشته یک جلسه‌ای داشتیم با رئیس اتحادیه وکلا کشور روسیه در وزارت دادگستری، وزیر دادگستری روسیه مهمان وزیر دادگستری کشور ما بود و یک توافقی را با یکدیگر صورت گرفت.

وی افزود: دعوتنامه ای از روسیه که رئیس دوره‌ای بریکس است برای مرکز وکلا ارسال شد. بریکس اختصار نام کشورهایی چون برزیل، روسیه، هند، آفریقا جنوبی و چین است. موقعیت و شرایط خوبی بود و نمی‌شد از این دعوت گذشت و مهم این بود که سیاست‌های حقوقی و کارشناسی مرکز را در آنجا مطرح کنیم. این سومین دوره‌ای بود که اجلاس بریکس برگزار می‌شد، در نشست اول اجازه صحبت را به ما داده نشد اما در نشست‌های بعدی صحبت‌های خوبی انجام شد.

تکمیل می‌شود...

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.