خداحافظی پسر زیدان از فوتبال

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 03 مهر 1403 - 14:58
پسر بزرگ زین‌الدین زیدان خداحافظی زودهنگامی از فوتبال داشت.

به گزارش ایسنا، روزنامه اسپانیایی آس نوشت انزو زیدان، پسر بزرگ زین‌الدین زیدان، در ۲۹ سالگی از فوتبال خداحافظی کرده است. آخرین تیم این هافبک، فوئنلابرادای اسپانیا بود که در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ در این تیم ۲۹ بازی انجام داد، یک گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد.

زیدان به دلیل بی‌انگیزگی تصمیم گرفت به دوران حرفه‌ای‌اش پایان دهد. انزو حالا می‌خواهد زمان بیشتری را به خانواده‌اش اختصاص دهد. او سه دختر دارد.

انزو زیدان محصول رئال مادرید است اما حتی یک بازی هم برای رئال انجام نداد. این هافبک سابقه بازی در تیم‌های آلاوس اسپانیا، آلمریا، لوزان سوئیس و آوس پرتغال را در کارنامه دارد.

سه پسر دیگر زین‌الدین زیدان نیز فوتبالیست‌های حرفه‌ای‌اند. لوکا ۲۶ساله (دروازه‌بان) برای گرانادا، تئو ۲۲ساله (هافبک) برای کوردوبا، الیاس ۱۸ساله (مدافع) برای بتیس بازی می‌کند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.