تصویر عجیب‌ترین مدل کفش که از جنس چمن زمین فوتبال است !

همشهری آنلاین سه شنبه 03 مهر 1403 - 15:01
کونده بازیکن بارسلونا به تازگی از استایل‌ جدید خود که کفشی عجیب و غریب از جنس چمن است رونمایی کرده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین، ژول کونده بار دیگر با پوشیدن لباس‌هایی غیر منتظره و عجیب، هواداران فوتبال را غافلگیر کرد.

طرز لباس پوشیدن ژول کونده که پیرو مد روز است، بارها سوژه هواداران فوتبال شده است. به دلیل قوانین لباس هانسی فلیک در بارسلونا، کونده دیگر اجازه ندارد با هر لباسی که دوست دارد در روز مسابقه وارد استادیوم شود، اما خارج از آن، چیزی جلودارش نیست.

کونده به تازگی طی یک همکاری با ژاکومس، یکی از برندهای مطرح مد و پوشاک در فرانسه، از استایل‌های جدید خود رونمایی کرد. دامن پوشیدن ستاره بارسلونا و کفش‌های عجیب و غریب او از جنس چمن بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

تصویر عجیب‌ترین مدل کفش که از جنس چمن زمین فوتبال است !

گفتنی است کونده اخیراً در پاسخ به منتقدان سبک لباس پوشیدن خود گفته بود:

من اینطوری لباس می‌پوشم چون خودم دوست دارم. من از سبک پوششم لذت می‌برم و در آن احساس راحتی می‌کنم. اگر این کار باعث شود بعضی‌ها ذهن بسته‌شان نسبت به مد را باز کنند، خیلی خوب می‌شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.