فشاری نیست و به پنیا اعتماد دارم/ فلیک تکلیف دروازه بارسلونا را روشن کرد

ورزش سه سه شنبه 03 مهر 1403 - 15:12
هانسی فلیک امروز در نشست خبری خود تایید کرد که بارسا عجله ای برای خرید دروازه بان ندارد و به اینیاکی پنیا اعتماد خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که شروعی فوق العاده در لالیگا داشته و توانسته هر 6 بازی نخست خود را برنده شود، فردا شب در خانه میزبان ختافه است. بارسا با هانسی فلیک عالی پیش می رود هرچند مصدومیت دو روز پیش تراشتگن و از دست رفتن برای ادامه فصل، شوک منفی بزرگی برای کادر فنی و هواداران بود.

فلیک در مورد سختی بازی با ختافه گفت: «ما برای برد باید متفاوت از قبل بازی کنیم. بله اینطور است و هر بازی داستان خودش را دارد. ختافه حریف دشواری است و شما باید خود را با رقیب وفق دهید.»

2085633

فلیک در مورد مصدومیت تراشتگن گفت: «اول از همه باید بگویم که اینیاکی چه در پیش فصل و چه در تمرینات خیلی خوب کار می کند. همیشه آماده بودن برای دروازه بانی مانند او که می داند باید روی نیمکت بنشیند، بسیار سخت است. ما به او اعتماد داریم و باید ببینیم که در چه شرایطی هستیم. ما برای آینده بازیکنان بسیار جوانی داریم و باید مراقب تیم باشیم، ما با اینیاکی درون دروازه راحت هستیم.»

بارسا قصد جذب چه نوع دروازه بانی دارد؟ «ما باید گزینه های مختلف را ارزیابی کنیم. از این بابت فشاری احساس نمی کنیم. من با دلا فوئنته صحبت خواهم کرد که سال ها دروازه بان های کلاس جهانی را تربیت کرده است. او اولین کسی است که با او صحبت می کنم. همچنین با کادر خودم و دکو در مورد آن صحبت می کنم. سپس خواهیم دید که چه تصمیمی گرفته می شود.»

اوجگیری لواندوفسکی: «من اصلا از عملکرد او تعجب نمی کنم. او تا اینجا 6 گل به ثمر رسانده است. شما همچنین به کمک بازیکنان اطراف خود نیاز دارید و سبک ما برای او مناسب است. ما همیشه می خواهیم خوب بازی کنیم به خصوص برای شادی هواداران. حالا بعد از 25 روز در خانه بازی می کنیم و می خواهیم یک برد دیگر تقدیمشان کنیم.»

فلیک در مورد استراحت دادن به یامال گفت: «فردا خواهیم دید که آیا او استراحت می کند یا نه. در حال حاضر به نظر نمی رسد که او نیازی به استراحت داشته باشد. شرایط یامال خوب است و احساس مطلوبی دارد. ما وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد، اما فکر نمی کنم که فردا لامین مجبور به استراحت باشد. همچنین مهم است که ما در خانه بازی می کنیم و باید با یک ترکیب فوق العاده شروع کنیم.»

خطاهای شدید روی یامال: «من در آخرین کنفرانس مطبوعاتی این را گفتم. ما باید مراقب همه بازیکنان باشیم. داوران خوب کار می کنند، آنها مراقب بازیکنان هستند و در صورت خطای شدید کارت می دهند. البته مراقبت از بازیکنانی که کارهای باورنکردنی با توپ انجام می دهند، آسان نیست.»

گرفتن بهترین بازی از بازیکنان: «ما بازی مقابل ویارئال را آنالیز کرده ایم و زمینه های زیادی وجود دارد که می توانیم در آنها پیشرفت کنیم. ما هنوز به پایان پروژه خودمان نرسیده ایم. همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد. ما قدم به قدم پیش می رویم.»

آیا لامین بهترین در جهان است؟ «من فکر می کنم کیفیت ربطی به سن ندارد. او در سن خودش کارهای باورنکردنی انجام می دهد. او می تواند در آینده بهترین شود. مطمئناً و 100 درصد.»

2085634

قدرت رهبری و اوجگیری رافینیا: «امیدوارم این فقط رافینیا نباشد که اعتماد من را احساس می کند. مربیان، کادر فنی و کل باشگاه در گرفتن بهترین عملکرد از بازیکنان کمک کرده اند. من فکر می کنم داشتن این جو عالی جنبه بسیار مهمی است.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.