کشف ۲۳۲ میلیارد تومان کالای قاچاق

خبرگزاری مهر سه شنبه 03 مهر 1403 - 15:24
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، از اجرای طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز با اولویت پوشاک، کیف، پارچه و لوازم التحریر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین رحیمی، با اشاره به اینکه این طرح به مدت ۳ روز در سراسر کشور برگزار شد، گفت: اجرای این طرح با توجه به شروع سال تحصیلی و جلوگیری از سو استفاده برخی افراد سود جو و فرصت طلب در سطح عرضه، انبارها و محل نگهداری کالا، محورهای مواصلاتی برگزار شد.

وی با اشاره به کشف ۲۳۲ میلیارد تومان انواع پوشاک، کیف، پارچه و لوازم‌التحریر قاچاق در اجرای این طرح، گفت: در اجرای این طرح برای متهمان دستگیر شده تعداد ۲۲۱ مورد پرونده تشکیل و پیگیری شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا افزود: هموطنان گرامی می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی از جمله قاچاق پوشاک، کیف، پارچه و لوازم‌التحریر را با شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.