وزنه‌برداری دختران جوان جهان؛ شریفی در گروه B دسته ۷۶ کیلوگرم سوم شد

صدا و سیما سه شنبه 03 مهر 1403 - 15:47

وزنه‌برداری دختران جوان جهان؛ شریفی در گروه B دسته ۷۶ کیلوگرم سوم شد

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های دسته ۷۶ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران جوان جهان در اسپانیا امروز (سه‌شنبه) برگزار شد و هانیه شریفی نماینده کشورمان به روی تخته رفت.

شریفی در حرکت اول تا سوم یک ضرب موفق به مهار وزنه‌های ۸۳، ۸۷ و ۹۰ کیلوگرم شد.

وی در دوضرب با مهار وزنه ۱۱۱ کیلوگرمی و رسیدن به حدنصاب مجموع ۲۰۱ کیلوگرم، ۱۱ کیلوگرم حدنصاب دوضرب و ۹ کیلوگرم حدنصاب مجموع جوانان ایران را در دسته ۷۶ کیلوگرم ارتقا داد. حدنصاب‌های پیشین دوضرب و مجموع کشورمان به میزان ۱۰۰ و ۱۹۲ کیلوگرم در اختیار الناز باجلانی بود که در سال ۲۰۲۱ و در مسابقات جوانان جهان در تاشکند به ثبت رسیده بود.

هانیه شریفی در حرکت دوم دوضرب با مهار وزنه ۱۱۷ کیلوگرمی و رسیدن به حدنصاب مجموع ۲۰۷ کیلوگرم، دو بار دیگر موفق به شکستن حدنصاب دوضرب و مجموع ایران شد. او این بار حدنصاب های خودش را به میزان ۶ کیلوگرم در دوضرب و ۶ کیلوگرم در مجموع افزایش داد.

وی در حرکت سوم دوضرب موفق نشد وزنه ۱۱۹ کیلوگرمی را بالای سر ببرد و در نهایت در گروه B سوم شد.

رده‌بندی نهایی این دسته پس از برگزاری رقابت‌های گروه A مشخص خواهد شد.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.