موزه‌ای در همسایگی پیکر پاک شهدای دفاع مقدس

همشهری آنلاین سه شنبه 03 مهر 1403 - 15:57
در موزه شهدای بهشت زهرا(س)، در همسایگی مزار پاک شهدا، یادگاری‌هایی از قهرمانان ملی این سرزمین وجود دارد، از وصیت‌نامه، عکس، مدارک تحصیلی، دفترچه خاطرات، قرآن، تسبیح و سجاده گرفته تا عینک مطالعه، قلم‌کاری، نوار سخنرانی و مقالات، کتب و آثار هنری ۷۰۰ تن از شهدا

همشهری_نیلوفر ذوالفقاری: این بار که به بهشت زهرا(س) رفتید، بعد از زیارت مزار پاک شهدا، بازدید از موزه آثار شهدا را از دست ندهید.

نام مقصد: موزه آثار شهدای بهشت‌زهرا(س)

نشانی: بهشت‌زهرا(س)، قطعه ۲۵

معرفی: این موزه در کنار مزار شهدای پر افتخار وطن در سال ۱۳۷۳ خورشیدی راه‌اندازی شد. در موزه شهدا آثار متعددی همچون وصیت‌نامه، عکس، مدارک تحصیلی، دفترچه خاطرات، قرآن، تسبیح، سجاده، عینک مطالعه، قلم‌کاری، نوار سخنرانی و همچنین مقالات، کتب و آثار هنری ۷۰۰ تن از شهدا به نمایش گذاشته شده است. نمایش فیلم‌های مستند، بیان خاطرات دفاع‌مقدس و شهدا به‌صورت زنده، حفظ گنجینه آثار شهدا، فیلمبرداری از خاطرات خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان در کنار مزار شهدا و توزیع اقلام فرهنگی بین بازدیدکنندگان از فعالیت‌های این موزه است.

موزه‌ای در همسایگی پیکر پاک شهدای دفاع مقدس

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.