فوری: مهرداد محمدی با موتور به دربی رسید!

نامه نیوز سه شنبه 03 مهر 1403 - 15:59
مهرداد محمدی می‌تواند یکی از بازیکنان استقلال در دربی 104 باشد.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مدیریت باشگاه استقلال، محرومیت 6 جلسه‌ای مهرداد محمدی به سه جلسه کاهش یافته است تا او بتواند آبی‌ها را در دربی مهم پایتخت همراهی کند.

در شرایطی که پس از پایان تمرین امروز استقلال، بازیکنان این تیم آماده حضور در اردو بودند، مهرداد محمدی به دلیل محرومیت، روانه منزل خود شده بود ولی از طرف کادرفنی با این بازیکن تماس گرفته شد تا سریعاً خود را به سایر اعضای تیم برساند.

محمدی نیز بلافاصله و در کمترین زمان ممکن، در شرایطی که سوار بر یک موتور سیکلت شده بود، به اردوی استقلال ملحق شد تا برای حضور در دربی پایتخت آماده باشد.

بیانیه بخش رسانه‌ای استقلال درباره کاهش محرومیت مهرداد محمدی.

پس از هفته پایانی لیگ سال قبل بود که مهرداد محمدی در مصاحبه جنجالی و غیرقابل پخش با رسانه‌ها، به انتقاد از فدراسیون و سازمان لیگ پرداخته بود که منجر به صدور حکم 6 جلسه محرومیت برای این بازیکن شد.

خبر بخشش محرومیت مهرداد محمدی توسط رسانه رسمی باشگاه استقلال نیز در شرایطی تأیید شد که سازمان لیگ یک ساعت پیش از رسانه‌ای شدن این خبر، در اطلاعیه‌ای، نام مهرداد محمدی را در جمع بازیکنان محروم از هفته ششم لیگ برتر ذکر کرده بود.

تلاش‌های اولیه استقلال برای شکستن این حکم بی‌نتیجه بود ولی در نهایت محرومیت مهرداد محمدی کاهش یافت تا او به دربی پایتخت برسد. حالا دست جواد نکونام برای چینش نفرات موردنظرش در خط حمله بازتر است.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.