پنیا از اخبار مربوط به جایگزینی تراشتگن ناراحت شد/ به هردوی ما بی‌احترامی می‌کنید!

خبرورزشی سه شنبه 03 مهر 1403 - 16:20
نام‌های زیادی برای جایگزینی مارک آندره تراشتگن مطرح شده‌اند و این موضوع ایناکی پنیا را کمی آزرده‌خاطر کرده است.

بارسلونا بار دیگر با یک چالش بزرگ مواجه شده و مجبور است برنامه‌های خود را برای فصل آینده بازنگری کند. مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان اصلی این تیم، به دلیل مصدومیت تا پایان فصل قادر به بازی نخواهد بود و این موضوع باشگاه را به فکر جذب یک دروازه‌بان جدید انداخته است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا در حال بررسی گزینه‌های مختلفی است؛ از جمله جذب دروازه‌بانی با نامی بزرگ‌ برای رقابت با اینیاکی پنیا یا انتخاب دروازه‌بان موقت تا پایان فصل. یکی از گزینه‌های بلندمدت، دیگو کوخن دروازه‌بان ۱۸ ساله آمریکایی است، اما او نیز به دلیل مصدومیت به مدت یک ماه غیبت خواهد داشت.

در حال حاضر، گزینه‌های با تجربه‌تری مانند کلودیو براوو و کیلور ناواس نیز در دسترس هستند. نشریه آاس گفته که جذب یک دروازه‌بان جدید لزوماً به معنای نشستن اینیاکی پنیا بر روی نیمکت نیست و او به‌زودی در بازی‌های آینده به جای تراشتگن به میدان خواهد رفت. همین منبع گزارش داده که پنیا از تعداد نام‌هایی که به باشگاه مرتبط شده‌اند ناراحت شده و احساس می‌کند که این بی‌احترامی به او و تراشتگن است.

نشریه موندو دپورتیوو گزارش داده که فلیک و دکو امروز باهم جلسه دارند تا درباره گزینه‌های موجود مذاکره کنند، به‌ویژه اینکه آیا باید تا ژانویه صبر کنند یا به سرعت دروازه‌بان جدیدی جذب کنند.

این تصمیم می‌تواند تأثیر زیادی بر عملکرد و نتایج تیم در ادامه فصل بگذارد. تراشتگن در بازی با موناکو اشتباهات فاحشی داشت و در بازی با والنسیا نیز مقتدر نبود، اما در بازی‌های حساس دیگر سیوهای کلیدی داشت. با توجه به استراتژی فلیک، دروازه‌بان آینده بارسلونا باید شدیدا هوشیار باشد و توانایی‌های ویژه‌ای در تصمیم‌گیری سریع داشته باشد.

بیشتر بخوانید: دلیل بارسایی نشدن ستاره تیم ملی اسپانیا فاش شد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.