تصمیم شزنی/ انصراف از بازنشستگی برای جانشینی تراشتگن!

ورزش سه سه شنبه 03 مهر 1403 - 16:54
وویچک شزنی که ماه گذشته خبر از بازنشستگی خود داده بود، برای جانشینی تراشتگن مصدوم در بارسا ابراز آمادگی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، خبر بازنشستگی شزنی بسیار غافلگیر کننده بود. او ر شبکه‌های اجتماعی نوشت:‌ «هر داستانی پایان خود را دارد، اما در زندگی هر پایانی یک آغاز جدید است.»

این دروازه‌بان لهستانی به دنبال جدایی از یوونتوس، باشگاه جدیدی انتخاب نکرد و بازیکن آزاد بود. او در مصاحبه های اخیرش اعلام کرده بود که تا حدود 80 درصد تیم بعدی خود را می‌شناسد و به زودی آن را معرفی خواهد کرد.

2085686

در هر صورت و طبق ادعای رسانه های لهستانی، شزنی بعد از مصدومیت شدید تراشتگن حالا به گزینه ای مطلوب برای بارسا تبدیل شده است و تماس هایی با او نیز گرفته شده تا به این ترتیب او از بازنشتگی منصرف شود.

حتی موندودپورتیوو امروز ادعا کرد که رقابت نهایی برای جانشینی تراشتگن بین کیلور ناواس و شزنی است. دیروز کلودیو براوو نیز اعلام کرده بود در صورت تماس بارسا حاضر است به این باشگاه برگردد.

2085687

امروز هانسی فلریک در نشست خبری خود اعلام کرد که فعلا عجله ای برای انتخاب دروازه بان جدید ندارند ولی رسانه های نزدیک به باشگاه از نشست مهم امشب بین فلیک، لاپورتا و دکو خبر داده اند و ممکن است در پایان آن تصمیمی فوری برای جذب یک گلر جدید گرفته شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.