واکنش تونی کروس به اعتراف دیرهنگام یوفا

فرارو سه شنبه 03 مهر 1403 - 17:47
تونی کروس از یوفا به دلیل تاخیر زیاد در اعتراف به اشتباه در یورو ۲۰۲۴ انتقاد کرد.

یورو ۲۰۲۴ برای آلمان با شکست مقابل اسپانیا در مرحله یک‌چهارم نهایی به پایان رسید. صحنه جنجالی این دیدار برخورد توپ به دستان مارک کوکوریا در داخل جریمه بود که آلمانی‌ها اعتقاد داشتند باید پنالتی اعلام می‌شد.

تونی کروس، هافبک سابق تیم ملی آلمان به تشخیص کمیته داوران یوفا درباره خطای هند در دیدار بین آلمان و اسپانیا واکنش نشان داد. او در واکنش به این اتفاق گفت: سه ماه طول کشید تا آنها متوجه شوند که این خطا هند بوده است؛ اگرچه تقریبا همه این خطا را در یک ثانیه متوجه شدند. این خیلی به من آرامش می‌دهد. آیا می‌توانم اکنون که آنها رسما اشتباهشان را تأیید کردند خود را قهرمان اروپا بدانم؟ فکر نمی‌کنم اینطور باشد.

اسپانیا در دیدار نهایی توانست انگلیس را دو بر یک شکست دهد تا عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به دست بیاورد و آلمان میزبان نیز حذف شد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.