آرتتا: بله، از مورینیو الهام می‌گیرم!

ورزش سه سه شنبه 03 مهر 1403 - 18:03
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید در دوران مربیگری خود از ژوزه مورینیو و مربیان بزرگ الهام گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال فردا در بازی دور سوم جام اتحادیه به مصاف بولتون خواهد رفت. میکل آرتتا در نشست خبری قبل از این دیدار حضور پیدا کرد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد.

از سرمربی آرسنال درباره آخرین اخبار تیم، نظر او در مورد مقابل منچسترسیتی و نظرش در مورد بازی چهارشنبه در خانه مقابل بولتون واندررز سوال شد.

او درباره اینکه تیمش پس از تساوی 2-2 مقابل منچسترسیتی ریکاوری خوبی داشته یا خیر، گفت:"بله به طور کامل ریکاوری کرده‌اند. مثل یک بازی معمولی است‌. مشخص است که در پایان بازی بسیار احساسی بود، اما مشتاقانه منتظر فردا هستم‌.

ارزیابی از بازی فردا؟

من خودم بازی گذشته را فراموش کرده‌ام. رو به جلو حرکت کرده‌ایم و اکنون آماده‌ایم تا فردا دوباره یک مصاف سخت داشته باشیم.

کارت قرمز لئاندرو تروسار مقابل سیتی؟

من بعد از بازی نظرم را گفتم و امروز هم همین نظر را دارم.

آیا 10 یا 11 تغییر ایجاد خواهید کرد؟

در حال حاضر نمی‌توانیم چون 10 بازیکن دیگر در دسترس نداریم.

2085706

وضعیت رحیم استرلینگ؟

وضعیت خیلی خوبی دارد‌‌. او بازی کرده و فردا دوباره فرصت دارد تا بازی کند. آماده و واقعا تشنه است که دقایق بیشتری را تجربه کند. علاقه دارد تا جایی که می‌تواند تیم را تحت تاثیر قرار دهد و امیدوارم فردا شاهد این باشیم.

داوید رایا مصدوم است؟

بیایید ببینیم که امروز وضعیت او چگونه خواهد بود و اگر این امکان وجود داشته باشد، سعی خواهیم کرد او را به لیست اضافه کنیم.

آیا از ژوزه مورینیو الهام گرفته‌اید؟

شما از تمام مربیان برتر چیزهای زیادی یاد می‌گیرید و سعی می کنید بفهمید که چرا آن‌ها موفق بوده‌ند و واقعاً چه چیزی آن تیم را تحت تأثیر قرار می‌هد که آن را خاص و ثابت می کند، به خصوص در این سطح، و همچنین تعداد بازی‌هایی که ما انجام می‌دهیم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.