سالار آقاپور در کنار 15 ستاره حاضر در یک هشتم نهایی؛/ پوستر فیفا با حضور ستاره تیم ملی ایران

ورزش سه سه شنبه 03 مهر 1403 - 18:30
سایت فیفا به مناسبت آغاز جدال‌های یک هشتم نهایی جام جهانی با انتشار طرحی از بهترین بازیکنان حاضر در این مرحله رونمایی کرد که سالار آقاپور در آن چشم نوازی می‌کند.

به گزارش ورزش سه، مبارزه‌های یک هشتم نهایی جام جهانی از امروز با دیدار تیم‌های برزیل و کاستاریکا آغاز شده است و به همین بهانه، سایت فیفا با انتشار پوستری از بهترین بازیکنان تیم‌های حاضر در این مرحله رونمایی کرده است. سالار آقاپور که با شش گل زده در صف برترین گلزنان آوردگاه بزرگ ایستاده است، در این طرح در کنار 15 ستاره دیگر حضور دارد. پیتو بهترین بازیکن جهان در سال 2023، کاتلا ستاره بارسلونا و اسپانیا، کوین اریتا آرژانتینی و اریک ستاره پرتغالی از چهره‌های شاخص در این پوستر هستند.

تیم ملی فوتسال ایران در یک هشتم نهایی جام جهانی روز پنج شنبه برابر مراکش به میدان می‌رود. تنها ستاره مراکشی‌ها در این پوستر صوفیان خواهد بود که تکنیکی‌ترین بازیکن آفریقایی در جهان فوتسال محسوب می‌شود.

16 بازیکنی که فیفا در طرح یک هشتم نهایی به آن‌ها پرداخته است به شرح ذیل است؛

2085722

سالار آقاپور ؛ ایران
کاتلا ؛ اسپانیا
اریک ؛ پرتغال
پیتو ؛ برزیل
اریتا ؛ آرژانتین 
رضا حسین نژاد؛ افغانستان 
عبدالصمد محمد ؛ فرانسه
سوفاووت ؛ تایلند
صوفیان ؛ مراکش
کابالستای ؛ کاستاریکا 
اسماعیل ادوح ؛ هلند
خورخه اسپینوزا ؛ پاراگوئه 
زواریچ ؛ اوکراین 
کوین بریسنو ؛ ونزوئلا
یلووچیچ ؛ کراواسی

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.