مار پایتون بگیر، ۱۰هزار دلار جایزه ببر

همشهری آنلاین سه شنبه 03 مهر 1403 - 19:53
چند روز گذشته در ایالت فلوریدای آمریکا، رقابت سالانه عجیبی در جریان بود؛ شکار مار پایتون! یعنی هر کس می‌توانست در زمان مشخص، مار پایتون بیشتری شکار کند، برنده می‌شد و جایزه می‌گرفت.

همشهری آنلاین: در رقابت امسال «رونالد کیگر» نفر اول شد و توانست به تنهایی ۲۰ مار پایتون را شکار کند و ۱۰هزار دلار برنده شود.

بیش‌تر بخوانید:

رالی اتومبیلرانی با خودروهای بدون موتور

مارهای پایتون برمه‌ای اواسط دهه ۸۰ میلادی از جنوب آسیا وارد فلوریدا شدند که حالا به موجوداتی مهاجم تبدیل شده‌اند. البته این مار سمی نیست و اغلب به انسان‌ها و حیوانات خانگی کاری ندارد، اما سیستم محیط‌زیست و حیات‌وحش منطقه را بر هم زده‌ است.

برگزارکنندگان چالش پایتون، با هدف ایجاد تعادل در محیط‌زیست منطقه، این مسابقه را برگزار می‌کنند و امسال در ۱۰روز به کمک شرکت‌کنندگان توانسته‌اند ۱۹۵مار پایتون را زنده‌گیری کنند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.